8 Reacties

één maand geleden

Ja vooral in mijn gezicht en meerdere malen crèmes gebruikt maar niks helpt! 🤷‍♀️

één maand geleden

Wat naar in je gezicht ook :( Ik heb via de dermatoloog een hormoonzalf gekregen, voor kort gebruik. Ik ben naar alternatieven gaan kijken, omdat ik het toch niet heel relaxed vond om die zalf te smeren. Crèmes als menthol zalf hielp mij ook niet. Nu lijkt vooral zwemmen in de zee helpend te zijn en scrub ik me onder de douche soms in met Epsonzout (bitterzout) uit een natuurlijkwinkel. Ook gebruik ik een rode dode zeezout als ik de 'scrub' niet gebruik. Sinds ik dit combineer is mijn huid echt een stuk rustiger geworden!! Om mijn huid daarnaast vettig te houden gebruik ik koelzalf FNA. Wie weet kan dit ook helpend zijn voor jou.

één maand geleden

Reactie op Dianthaa

Wat naar in je gezicht ook :( Ik heb via de dermatoloog een hormoonzalf ge ...
* Rode dode zeezout zeep

één maand geleden

Ik ook helaas in mijn gezicht/nek en buik

één maand geleden

Reactie op Dianthaa

Wat naar in je gezicht ook :( Ik heb via de dermatoloog een hormoonzalf ge ...
Dankjewel voor de tip ga het proberen voor nu heb nog niks geholpen de zee ook niet maar de rest nog niet geprobeerd 😘

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Ik ook helaas in mijn gezicht/nek en buik
Super naar :( hopelijk neemt het snel wat af.

één maand geleden

Reactie op sharonjayden

Dankjewel voor de tip ga het proberen voor nu heb nog niks geholpen de zee ...
Jammer dat de zee niet geholpen heeft. Ik was toevallig wel drie dagen achter elkaar gegaan haha. Het is niet volledig weg, maar bij mij wel een stuk rustiger geworden. Ik duim voor je dat het iets verlicht! 🤞🏻

één maand geleden

Hebben jullie er al lang last van?