14 Reacties
3 dagen geleden
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest.
Als wij gaan rijden is het ongeveer 17.30-18.00 en hij krijgt ook nog een fles onderweg.
Hij is dus ook gewoon wakker/niet moe tot minstens 18.30-19.00 waarbij ik hem dus moet vermaken.
Het is dan donker buiten en dat vind hij niet zo fijn (kan niks zien), dus vandaar het lampje aan. Alleen is het dus beetje storend?!
Het overhevelen is hier sowieso nog geen succes gebleken 馃檲
3 dagen geleden
Reactie op YH89
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest.
Als wij gaan rijden is ...
Ja ik ga mijn zoon niet steeds vermaken.. hij heeft zoon koort aan de maxicosi hangen en speelt daar mee of we zetten liedjes aan en zingen mee. Maar daar houdt het wel op
3 dagen geleden
Reactie op Motherin2025
Ja ik ga mijn zoon niet steeds vermaken.. hij heeft zoon koort aan de maxic ...
Doen wij ook, maar op een gegeven momenten is dat klaar en als ik hem dus niet vermaak (lees: nieuwe speeltjes geef), is de autorit een hel.
We willen toch af en toe op bezoek bij onze familie in Nederland, dus ik zal mij toch moeten opofferen helaas 馃檲
3 dagen geleden
Reactie op YH89
Doen wij ook, maar op een gegeven momenten is dat klaar en als ik hem dus n ...
Ja wij maken ook geregeld lange auto ritten maar dit is wel waar wij/hij het mee doet haha. Hij is er op een gegeven moment wel gewoon klaar mee maar dat heeft er ook mee t Aken dat hij gewoon wil rollen en bewegen. Dus als dat zo is leggen we vaak even een kleedje ergens neer zodat hij even wat kan rollen en dan is het daarna ook eeer goed
3 dagen geleden
Reactie op Noel91
Je kan zelfs boete krijgen van lamp aan in de auto 馃 wel lastig inderdaad. ...
Volgens mij is dit een fabel. Dat zie ik iig overal voorbij komen haha.
@ts ik zou geen lampje aandoen. Maar inderdaad er naast zitten en wakker proberen te houden. Speelgoed binnen handbereik. Als hij wel in slaap valt, dan go with the flow:)
3 dagen geleden
Reactie op Fier
Volgens mij is dit een fabel. Dat zie ik iig overal voorbij komen haha.
@ ...
3 dagen geleden
Bedankt voor de reacties!
We gaan deze week (en met kerst) maar eens kijken wat nou het beste werkt 馃槄.
Dat van die boete had mijn man het ook over. Goed om te weten dat het voor Nederland niet geldt voor die kleine 15 min dat we er doorheen rijden 馃槄. Zal eens opzoeken wat Belgi毛 en Duitsland hanteren voor regels.
2 dagen geleden
Reactie op NadiaMireille
Kan je niet later wegrijden zodat hij wel kan slapen in de auto?
Nee helaas. Zitten met diabeteskat die om de 12u insuline nodig heeft (mogen alleen wij doen, iemand anders laat hij niet toe 馃檲).
Het is dus zo zo vroeg mogelijk van huis, hele dag in Nederland (tussen 10/11u er zijn) en uiterlijk voor 20.30 weer thuis zijn.
2 dagen geleden
Lampjes uit hier. Enige licht wat ik nu enigzins gedoog is telefoonlicht maar ik heb dan ook al pubers馃き
En dan zie ik thuis wel weer of ze door hun bed in kunnen of nog uurtje spelen
2 dagen geleden
Die lamp gaat het niet tegenhouden haha. Wij hebben haar met sinterklaas de speen afgepakt in de auto zodat ze hopelijk het ritje van 20min wakker zou blijven en ze gewoon naar bed kon. Je raadt t al... Ze sliep binnen 5min. Gewoon laten slapen in de auto. Rustig eruit halen, beetje voeden en hop dat bed weer in 鈽猴笍