12 Reacties

11 uur geleden

Ik heb de Maxi-cosi Mica 360 Pro gekocht. Nog niet nodig, maar goeie aanbieding gescoord! Doorslag was voor mij dat deze ook een stuk uitschuift als hij naar de deur gedraaid is.

11 uur geleden

Reactie op Emely92

Ik heb de Maxi-cosi Mica 360 Pro gekocht. Nog niet nodig, maar goeie aanbie ...
Ik heb de mica eco i size. De niet uitschuifbare versie. Top ding.

11 uur geleden

Reactie op Miesvdv

Ik heb de mica eco i size. De niet uitschuifbare versie. Top ding.
Ik heb deze ook. Ook tevreden mee.

11 uur geleden

Reactie op GeweldigeDuin918991

Ik heb deze ook. Ook tevreden mee.
Waarom voor deze gekozen?

10 uur geleden

Reactie op NL1.

Waarom voor deze gekozen?
De stoel draait 360 graden en dat vind ik makkelijk met mijn zoontje in de auto zetten, en omdat ik een autostoel wilde die een paar jaar meekan. Deze kan tot 4 jaar mee (geen gedoe om elk jaar een nieuwe stoel te zoeken, dus enigzins kostenbesparend hahaha) en we gebruiken hem ook al een paar maandjes (ik denk sinds hij 6 maanden is). Je kan de stoel ook in meerdere posities zetten (meer rechtop of juist meer liggend). De stoel is ook niet heel duur. Ik vind m top!

8 uur geleden

Maxi Cosi Mica!! Echt een mega fijne stoel

8 uur geleden

Reactie op LV00

Maxi Cosi Mica!! Echt een mega fijne stoel
Wat vindt je er allemaal fijn aan?

5 uur geleden

Hier ook de Maxicosi Mica 360 pro en ook blij mee: - Het stoeltje is uitschuifbaar en draaibaar, dus je zet je kindje er makkelijk in. - De gordels zijn makkelijk de verstellen. - Verschillende ligstanden - Zachte en comfortabele bekleding

4 uur geleden

Wij hebben de Deryan Chase! Ben er erg blij mee. Makkelijk te draaien en te verstellen. Zowel de bandjes, de ligstand als de hoofdsteun. In m’n vriend z’n auto hebben we de Deryan Colin. Ook super fijn. Maar vind dat de top theter hem ietsjes minder praktisch maakt, omdat de stoel dan niet meer 360graden draaibaar is. Dus bij Deryan er goed op letten dat er een stoelpoot op zit en niet de top theter :)

4 uur geleden

Iemand tips voor in een kleine auto?! Die dingen zijn altijd zo groot!

3 uur geleden

Wij hebben ook de mica 360 pro. Ik vond eerst niet zo nodig uitschuifbaar stoeltje. Wel graag draaien voor als hij straks groter is, makkelijker in stoeltje zetten. Wij vonden ook de maxicosi flexibeler draaien dan andere autostoelen en het hendel om te draaien werkt ook fijn. Wij wilde wel heel graag goed geïnformeerd worden. De maxicosi mica is een dieper stoeltje en ik heb een lange baby. De hoofdsteun kan ook aangepast worden en dus aangepast worden voor nek en schouders. Als ik een tip mag geven laat je wel even adviseren. Succes met je zoektocht

3 uur geleden

Reactie op NL1.

Wat vindt je er allemaal fijn aan?
Draait super soepel, makkelijk verstelbaar in hoogte, kan vooruit en achteruit, 3 verschillende standen (rechtop, beetje schuin en iets meer liggend), soepel vastzetten en verstellen kwa strakheid