6 Reacties

één maand geleden

Voor het bonken zou je een camping bedje kunnen gebruiken dat ze zichzelf niet kan bezeren. Ik snap dat je moeder hart er aan onder door gaat ik zou dat ook hebben. Wellicht een slaap coach ? Nachtrust is erg belangrijk zodat je de mama kunt zijn die je wilt zijn. Ik denk trouwens dat je het al heel goed doet. Je laat merken dat ze niet alleen is en verteld dat jullie van haar houden. Willen jullie geen speen meer ? Omdat er staat eventueel een speen? Want als dat helpt zou ik die gewoon lekker geven.

één maand geleden

We hebben 3 verschillende slaap Coaches geprobeerd... We geven haar wel haar speen maar ze gooit het uit boosheid weg..

één maand geleden

Hier heeft het afbouwen geholpen met ipv melk water te geven. Heel af en toe vraagt ze nu 's nachts eens achter water maar we geven dat dan ook (wie heeft eens geen dorst in de nacht?)

één maand geleden

Heel herkenbaar met mij zoontje van onderhand 21 maanden. Toen hij 1.5 was zijn we hele waterige en koude flessen gaan maken in de nacht, dan ging hij altijd wel lekker slapen. Met alleen water was het krijsen voor uren achter elkaar, en dus deden we dat niet. Al met al heeft het wel 3 maanden geduurd voordat hij zelf begon met steeds vaker niet meer wakker worden in de nacht. Sinds 3 weken slaapt hij pas alle nachten zonder een fles... Kort gezegd, wij gaven toe aan wat hij wou zodat we allemaal redelijke nachten hadden. En uiteindelijk is het vanzelf gestopt.

één maand geleden

Reactie op Cherece

We hebben 3 verschillende slaap Coaches geprobeerd... We geven haar wel ha ...
Jeetje je zou toch denken dat iemand het weet. Owja, lekker eigenwijs haha.

één maand geleden

Heb je het idee dat ze echt wakker wordt van honger of meer gewenning? Onze zoon hebben we toen hij ook bleef komen ‘s nachts eens een slaaptunnel in bed gegeven. Diepe druk waardoor inslaap blijven beter ging. Later ging hij teveel bewegen waardoor de tunnel niet op zijn plaats bleef en toen was een verzwaringsdeken een optie. Ik weet dat verzwaringsdekens pas vanaf bepaalde leeftijd mogen, maar ik was maar wat blij met mn nachtrust en uiteindelijk ook voor hem