7 Reacties

4 maanden geleden

De avond is geen goed tijdstip om te testen zeker niet als je echt net zwanger bent. De ochtend ligt je HCG hoger. Kun je beter een digitale doen.

4 maanden geleden

Reactie op Shari38

De avond is geen goed tijdstip om te testen zeker niet als je echt net zwan ...
Dat klopt! Maar m’n testen waren zo lichte streepjes en las allemaal verhalen over DA testen die een vals positief gaven, dat ik dacht van hey ik doe s ff in de avond, omdat mn ‘symptomen’ dan ook heftiger zijn. Bah nu heb ik nog steeds geen zekerheid. Heb zondag voor het laatst getest, met ochtend urine. Wanneer zou nu een goeie zijn om te testen?

4 maanden geleden

Kv test zou ik niet meer aanraden!!! Ik had 2 spierwitte kv testen en mijn action testen waren super positief 3 dagen voor nod!! Clearblue zegt ook zwanger

4 maanden geleden

Reactie op mama n

Kv test zou ik niet meer aanraden!!! Ik had 2 spierwitte kv testen en mijn ...
Ik zit al ff na m’n geschatte nod.. 😬 Cyclus van 37 dagen nu..

4 maanden geleden

Reactie op mama n

Kv test zou ik niet meer aanraden!!! Ik had 2 spierwitte kv testen en mijn ...
Deze is van vanochtend. Heel licht streepje na 5 minuten. Dit resultaat na 10.. Heb nog nagespoeld met water, maar hij blijft zo..🥹

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Deze is van vanochtend. Heel licht streepje na 5 minuten. Dit resultaat na ...
Maar dit is toch een mooi en duidelijk streepje? Positief hoor! Weet je wanneer je ovulatie was/wat je gemiddelde cyclus normaal was? Kan ook zijn dat je gewoon iets minder ver bent dan je zou denken door een late eisprong.

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Deze is van vanochtend. Heel licht streepje na 5 minuten. Dit resultaat na ...
Dit is wel een duidelijk streepje idd!