4 Reacties

11 dagen geleden

Ik slaap vantevoren voor ik ga werken, ik begin om 16.15, als ik dan rond 1 uur even ga slapen dan gaat het redelijk, die dip moet je mee om leren gaan, anders overleggen of het mogelijk is meer dagdiensten te draaien!!

11 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Ik slaap vantevoren voor ik ga werken, ik begin om 16.15, als ik dan rond 1 ...
Thanks! Heb je dan geen last als je savonds in slaap moet komen? ( ik ben zelfstandig en geef danslessen) van tijdstip 15:30-21:00 ongeveer

11 dagen geleden

Uhm net zoals altijd. Werk onregelmatig. Dus mijn werk start of om 7u. Of in de middag 14/15u. Bij een late dienst begint mijn dag om 7u. Heb al een dochter van 2.5. Op werkdagen breng ik haar naar het kdv. Dan doe ik het huishouden, boodschappen e.d. en dan werken tot een uur of 22/23u. Begint nu wel zwaarder te worden, maar ook bij de eerste gewoon door gegaan.

11 dagen geleden

Ik doe sochtends inderdaad vrij weinig als ik smiddags/savonds moet werken. Probeer waar mogelijk wat tijd in te plannen om evt te kunnen slapen als het nodig is. Maar indd soms ook ineens een dipje wanneer ik net moet gaan werken. Dan is het alle moed bij elkaar rapen om te gaan, eenmaal onderweg gaat het dan vaak wel