11 Reacties

茅茅n maand geleden

Nee ik weet dus ook geen verschil ik zal het even navragen aan iemand die al 3 zwangerschappen verder is. Mijne ligt dus ook vooraan haha en vroeg het mijzelf ook al af.

茅茅n maand geleden

Zij zegt; Als je baarmoeder naar voren ligt dan gaat geboorte vaak makkelijker. Naar achteren is lastiger

茅茅n maand geleden

Voor zover ik het begrepen heb is een "anteverted" positie het meest voorkomend. En door zwangerschap gaat ie sowieso wat naar voren kantelen. Maar hij kan ook "retroverted" staan zoals bij mij, dan staat ie naar achteren gekanteld. Dus die van mij ligt tegen mijn darmen aan vrij rechtop, en bij mij komt dit door endometriose.

茅茅n maand geleden

Reactie op OVH2225

Zij zegt; Als je baarmoeder naar voren ligt dan gaat geboorte vaak makkelij ...
Feest #sendhelp 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op OVH2225

Zij zegt; Als je baarmoeder naar voren ligt dan gaat geboorte vaak makkelij ...
Oh geweldig, hoop voor ons dat het ook echt zo is馃ぃ dankjewel voor het informeren!

茅茅n maand geleden

Reactie op Vsrh

Oh geweldig, hoop voor ons dat het ook echt zo is馃ぃ dankjewel voor het info ...
Haha hoop het ook! Wat is je uitgerekende datum?

茅茅n maand geleden

Reactie op OVH2225

Haha hoop het ook! Wat is je uitgerekende datum?
Ik ben 7 februari uitgerekend! En jij?

茅茅n maand geleden

Voorkant kans dat je je kindje iets later gaat voelen. Verder maakt het niet uit waar die ligt

茅茅n maand geleden

Reactie op OVH2225

Zij zegt; Als je baarmoeder naar voren ligt dan gaat geboorte vaak makkelij ...
Welnee joh, ik heb een naar achter gekantelde baarmoeder, mijn beide bevallingen duurden op de kop af 6 uur van eerste wee tot kindje op mijn buik. Bij de eerste 5 minuten persen en bij de tweede 3 minuten. Ook nu ligt mijn baarmoeder weer naar achter gekanteld, hopelijk kom ik er weer zo goed vanaf zeg ik maar馃馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op jopieee

Voorkant kans dat je je kindje iets later gaat voelen. Verder maakt het nie ...
Je haalt de baarmoeder en de placenta door elkaar.

茅茅n maand geleden

Reactie op Vsrh

Ik ben 7 februari uitgerekend! En jij?
4 februari en altijd spannend wanneer het echt gaat komen