33 Reacties

één maand geleden

Is er een verschil dan? Afgezien van kleur misschien en kleren?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Is er een verschil dan? Afgezien van kleur misschien en kleren?
Wel een goed topic verder want het is echt veel wat je moet gaan kopen en uitzoeken 😯

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Is er een verschil dan? Afgezien van kleur misschien en kleren?
Sorry laatste berichtje. Ik vind een jongen kwa kleding net makkelijker. Het is heel simpel een outfit te maken. Romper, broekje, truitje en klaar. Bij een meisje heb je zoveel meer keuze met jurkjes, kousenbroekjes, haarbandjes, ditjes en datjes 😅 een boxpakjes maakt het ook weer makkelijker als keuze je veel lijkt, wel meer werk met verschonen en op een kinderdagverblijf staan ze er vaak niet om te springen.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Sorry laatste berichtje. Ik vind een jongen kwa kleding net makkelijker. He ...
Ik werk zelf bij een kinderopvang en het ligt eraan welke boxpakjes. Als ze knoopjes onderin en/of bij de benen hebben dan geen probleem. Hebben ze alleen knoopjes op de rug of buik dan is het wel drama gezien het dan helemaal uit moet 🤣

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Sorry laatste berichtje. Ik vind een jongen kwa kleding net makkelijker. He ...
Dat is het juist🤣 jongens kleding vind ik zo simpel. Ik houd van bloemetjes print, jurkjes etc. Ben ook echt een meisje meisje. Maar zoals je zegt keuze is lekker makkelijk bij een jongen

één maand geleden

Ben zelf van plan om flesjes van glas te halen ipv plastic. Hoe denken jullie hierover?

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Ben zelf van plan om flesjes van glas te halen ipv plastic. Hoe denken jull ...
Mag ik vragen vanwaar die keuze? 😊

één maand geleden

Reactie op chant28

Mag ik vragen vanwaar die keuze? 😊
Ben op onderzoek gegaan ivm met de verhalen die je tegenwoordig hoort van plastic die in je voeding terecht komt. Dus dacht dat zal vast en zeker ook zo zijn met een plastic babyflesje.

één maand geleden

https://bibsworld.com/nl-nl/blogs/guides/glass-baby-bottles-vs-plastic-baby-bottles#:~:text=Glas%20is%20duurzaam%20en%20herbruikbaar,vervangen%20als%20een%20plastic%20fles.

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Ben zelf van plan om flesjes van glas te halen ipv plastic. Hoe denken jull ...
Ik wil ook voor glas gaan. Beter voor het milieu, maar ook een gezonder voor de baby. Chant28: plastiek flesjes hebben sneller krasjes waar bacteriën zich kunnen ophopen en platic warmen zorgt ervoor dat het microplastics afgeeft aan de melk. Daarnaast kunnen ze verkleuren en geuren opnemen. Daarnaast vind ik glas er mooier uitzien 🙈

één maand geleden

Ahh ja duidelijk! Dankjewel

één maand geleden

Ik heb zelf een jongen en een meisje. Ik heb bij beide baby’s een thema gekozen en rondom dat spulletje voor de kamer gekozen (bosdieren en zeedieren). Qua kleding voor zowel jongens als meisjes ben ik heel erg gek van Feetje. En qua flessen heb ik Hegen flessen, soort kunstof met de eigenschappen van glas. Ideaal!

één maand geleden

Reactie op LV00

En dit was een favo outfit Prenatal truitje een broekje weet ik niet meer zeker

één maand geleden

Dit soort broekjes houdt ik ook van! Babystyling Mom’s and Mini’s Little and Cool

één maand geleden

En wat stoerder vond ik leuk: Vestje babystyling Shirtje noppies Broekje hema

één maand geleden

Vestje weer babystyling, broekje ook en shirtje hema

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Dat is het juist🤣 jongens kleding vind ik zo simpel. Ik houd van bloemetje ...
Als het om kleding gaat kijk eens bij Z8! Dat is zo’n leuk merk Dit was altijd een favoriet truitje

één maand geleden

En merk name it vind ik ook heel leuk!

één maand geleden

Echt?! Ik heb juist een meisje van inmiddels twee jaar, maar al sinds ik wist dat ze een meisje was had ik juist heel veel moeite met meisjes dingen uitzoeken. Voor jongens zie je zoooooo veel leuks 😅. Waarschijnlijk nu weer een meisje, anders kom ik je helpen in dit topic 😜!

één maand geleden

Overigens op het glas inhakend: wij hebben glazen flessen van Lansinoh; ooooersterk, en geen plastic smaak meer! Die kunnen echt tien keer vallen en je ziet er niks van.