33 Reacties

één maand geleden

Reactie op LV00

En wat stoerder vond ik leuk: Vestje babystyling Shirtje noppies Broekje he ...
Ooh jouw outfitjes 😍 andere ook!

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Ben zelf van plan om flesjes van glas te halen ipv plastic. Hoe denken jull ...
Ik heb bij mn zoon plastic flessen van Difrax gebruikt. Na verloop van tijd ook gewoon in vaatwasser 🙈 Denk dat ik nu de flessen van Hegen haal. Vind ze niet heeeel mooi en ook prijzig, maar liever deze mix dan van glas. Vind glas zwaar en ben mega onhandig dus ik vervloek het nu al als er eentje kapot zou vallen. On topic: jongen vond ik soms lastig om divers te zijn. Kwam al vaak bij een streep-shirtje of blauw terecht. Heb uiteindelijk veel van "gewoon" hema, h&m en name it, meeste via vinted! Zal daar vooral kijken want de kleding tm maat 74 is vrijwel zo goed als nieuw omdat babys daar maar kort in zitten.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ooh jouw outfitjes 😍 andere ook!
Dankje!! Haha🤗 Ik vind zelf meisjes kleren veeeel gemakkelijker, maar toen kreeg ik dus een zoontje, ik vond dat best lastig, maar kwam er ook wel weer snel in haha

één maand geleden

Reactie op Lousb12

Ik heb bij mn zoon plastic flessen van Difrax gebruikt. Na verloop van tijd ...
Eens!!!! Vinted was echt tot en met maat 74 mijn beste vriend, en nu vanaf maat 92 durf ik het ook wel weer aan (want meeste in die maar lopen al en kruipen veel minder)

één maand geleden

Ik ga gewoon aanvinken op vinted nieuw met kaartje en als ik iets leuk zie in de winkel neem ik het mee. Vandaag bij Wibra zo n hele grote hydrofiele doek gekocht voor 2 euro en pyama met bananen in maat 56 samen 4€ gewoon te leuk om te laten liggen. Maar met de echte garderobe wacht ik tot ik weet wat het wordt omdat ik voor een meisje hou van lekker veel kleurtjes en bij een jongen meer basic zeg maar.

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Ben zelf van plan om flesjes van glas te halen ipv plastic. Hoe denken jull ...
Gaan wij ook doen!

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

Dat is het juist🤣 jongens kleding vind ik zo simpel. Ik houd van bloemetje ...
Misschien vind je een merk als Lottie Kids bijvoorbeeld dan leuk, dan heb je wat meer variatie en prints.

één maand geleden

Reactie op DC22

Gaan wij ook doen!
Had ik de vorige keer ook maar als je er dan 1 perongeluk laat vallen, vallen ze dus meteen in stukken vooral op de tegelvloer id keuken. Ik ben overgegaan op Hegen flesjes daar zit dan ook allemaal die troep niet in. Is ook van speciaal spul gemaakt.

één maand geleden

Hier zwanger van ons 2de zoontje. We hebben ook even moeten wennen. Op vinted kan je erg leuke kleertjes vinden: mini rodini, bobo choses, lotiekids, sproet&sprout,... heel andere stijl dan de "doorsnee" jongenskleren 😊

één maand geleden

Reactie op Rmcvh

Had ik de vorige keer ook maar als je er dan 1 perongeluk laat vallen, vall ...
Dank voor de tip. Gaan wij daar ook eens naar kijken.

één maand geleden

Ik vind de kleertjes van Levv label heel leuk voor jongens! En ziet er ook echt mooi uit qua kwaliteit 🥰