Zojuist voor het eerst gevoeld dat onze dame de hik had. Zo grappig weer om te ervaren!
Al meer dames die dit gevoeld hebben? En vanaf wanneer was dit?
Ik ben zelf nu 27 weken en 1 dag.
Je voelt een heel regelmatige beweging/getik in je buik, steeds op dezelfde plaats en het houdt dus best lang aan. Als je het eenmaal voelt is er eik geen twijfel over mogelijk.
Ja, ik heb het vorige week (met 25 weken) ook voor het eerst gevoeld. Moest eerst even denken hoor, wat gebeurt er nu? Maar 10 seconden later wist ik weer: oja, zo voelde de hik de vorige keer ook! Heel regelmatig en kort tikje op dezelfde plek inderdaad. Zoon had het ook veel en ik heb het nu al meerdere keren gevoeld.
Die van mij had toevallig de hik op de echo en toen voelde ik dat, sindsdien kan ik het gevoel herkennen en rijmen met de hik.
Zijn een soort bubbeltjes/plopjes die door je buik gaan
Ik heb het nu 1x gevoeld bij de kleine meid. Weet nog wel dat ik het bij de eerste uiteindelijk een heel vervelend gevoel vond 😂 Helemaal omdat dat getrappel vaak wat korter is en als het op een vervelende plek zit kan je een klein beetje terugdruk geven. Aan die hik valt niets te doen & kan ook wat langer aanhouden 🫢
Ik voel het ook regelmatig! Nu 29 weken zwanger. Bij mijn dochter van 1,5 voelde ik het ook heel vaak (vooral aan het einde van de zwangerschap). Zij had dan ook na haar geboorte vaak de hik. Dat werd wel minder na een paar weken gelukkig!