37 Reacties

één maand geleden

Onze zoon was een lekkere baby van 3600 gram en 50cm en heeft echt wel ruim een maand in maat 50 gezeten. Verschilt vooral ook heel erg per merkje! Sommige vallen vrij ruim en andere juist ontzettend klein. Noppies valt bijvoorbeeld heel klein!

één maand geleden

Ik kocht wel 50 bij m'n vorige dochter,, maar bij de volgende inderdaad niet hoor! Alles 54+. Het ging zó kort mee, echt 2 weken ofzo..

één maand geleden

Onze dochter was bij de geboorte 3330 gram en 50 cm. Rompers maat 44 de eerste maand en kleding maat 50 heeft ze dikke maand aan gehad. Ben zelfs 2 keer terug naar de winkel geweest omdat ik niet genoeg had.

één maand geleden

Mijn dochter was bij de geboorte 50 cm en heeft dit ongeveer een maand aan gehad neefyes en nichtjes van mij verschillende heel erg sommige zijn vroeg geboren en deden er nijna drie maanden mee. Anderen waren geoot bij de geboorte en hebben die maat nooit aangehad. Het verschilt heel erg per kind. Maar ik zou er niet teveel van aanschaffen mijn dochter heeft uiteindelijk niet alles kunnen dragen.

één maand geleden

Mijn dochter is geboren met 2800 gr, ze heeft 4 weken in maat 44 gezeten, en daarna nog 4 weken in maat 50. Ik zou van te voren niet teveel kopen, maar gewoon zorgen voor 5 setjes, en als je merkt dat ze er lang in zitten meer kopen. Maat 56 was ook binnen een paar weken uitgegroeid. Aan die maten zou ik gewoon niet teveel uitgeven. Maat 62, en 68 dragen ze tot een half jaar wel een beetje.

één maand geleden

Mijn inziens en daarbij ervaring is echt maat 56 of er moet geschat worden dat je een heel klein kindje krijgt zou ik 50 kopen die maat kunnen ze niet heel lang aan.

één maand geleden

Onze dochter heeft best wel lang in maat 50 gezeten. Verschilt inderdaad erg per merk hoe groot/klein ze vallen. Meegroeirompertjes kan ik ook echt aanraden!

één maand geleden

Mijn zoon is met 4020 gram geboren en was dus echt wel flink, maar 56 was echt te groot in het begin, hij heeft best wel even in 50 gepast 😊

één maand geleden

Ik had een gemiddeld kindje en maatje 50 had ie echt wel een paar weekjes aan hoor! Ik vind gelijk 56 aan niet zo mooi staan en de kleding kan beter ietsje strakker zitten zodat de baby goed warm blijft

één maand geleden

Zou niet teveel maat 50 kopen. Hier was ze er na 2 weken uit

één maand geleden

Rompers van de hema zijn ook echt aanraders. Heerlijk zacht vooral die bamboo. Ze passen ook heel lang in de kleding. Mijn dochter zit nu in maat 86 en kan die rompers maat 74/80 nog dragen. Ze zijn ook heel stretch.

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Rompers van de hema zijn ook echt aanraders. Heerlijk zacht vooral die bamb ...
Dit is zeker waar! En ze blijven goed zacht na tien keer wassen. Ik ga ook naar Hema voor de volgende (en een paar a-merkjes zoals Hilfiger want schattig 🥰). Ik had bij m'n eerste dochter heel veel van Prenatal gekocht, want ik dacht dat Prenatal een goede a-merk zaak was, die ik nog kende van vroeger met mijn moeder. Maar niks is minder waar; wat een troep verkopen die zeg! Niet alleen de kleding overigens, ook bad accessoires enzo vind ik zwak en matig van kwaliteit. Die kleding voelt na 1* wassen echt als schuurpapier, en een thermometer pleurt uit elkaar als je hem 1* laat vallen. Alsof je bij Ali aan het shoppen ben..

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Dit is zeker waar! En ze blijven goed zacht na tien keer wassen. Ik ga ook ...
Eens. Ik vind Prenatal ook niet zo geweldig. Hier voornamelijk Hema en Name it. Qua spullen Babypark en tweedehands 😄

één maand geleden

Reactie op M&M 21

Eens. Ik vind Prenatal ook niet zo geweldig. Hier voornamelijk Hema en Name ...
Oh en h&m rompers zijn ook fijn en sluiten goed aan aan de onderkant.

één maand geleden

De oudste heeft 5 weken in maat 50 gezeten en de jongste 2 dagen 😅 Niet te voorspellen dus… Ik zou niet teveel kopen, als hij/zij geboren is kun je online nog vanalles bestellen als het een kleine baby is

één maand geleden

En de ene 50 is de andere ook niet. Hema en Zeeman vallen groot, merken vakken kleiner

één maand geleden

Maat 50 kun je ook meegroeipakjes bestellen! Ideaal en je kunt er dus 2 maten meedoen. Als 50 snel te klein is kan het tot eind 56 aan!