13 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben een 360 base en vind het echt ideaal! Vooral met de wat grotere stoel.
Je kan hem naar je toe draaien en je kindje makkelijk in zetten en uit halen.
We hebben eerst de maxicosi gebruikt, die kon ook op deze base. Makkelijk bij een boodschapje dan hoef je niet elke keer de hele wagen mee.
Maar onze stoel zou je vanaf newborn kunnen gebruiken.
De cybex sirona s2 hebben we.
4 dagen geleden
Rustig aan joh, je hebt idd nog drie maanden 😉. Wel vervelend dat het ineens niet door gaat.
Ik zou naar een winkel gaan en je laten adviseren. Ja wat een kut antwoord, hoor ik je denken. Maar ik ging met mijn 'ik weet alles wel'-instelling naar de Prenatal en kocht een stoeltje voor newborns. Dat ding ging net een jaar mee. Niet wetende dat ik straks weer een stoeltje moet kopen voor een peuter. En toen weer niet wetende dat ik nu een stoeltje moet kopen voor een kleuter met gordel ipv Isofix want onze auto's hebben maar 1 isofix🫠.
Ik heb mezelf opgelicht in deze en had me echt moeten laten adviseren. Gewoon zeggen dat je een meegroeistoel 360° wil (ja, dat wil je), en dan kijken wat ze hebben!
4 dagen geleden
Wij hebben de Autostoel Novi Baby® Goliath Premium I-Size Rotation All Black
4 dagen geleden
Reactie op Ooievaar2023
Wij hebben een 360 base en vind het echt ideaal! Vooral met de wat grotere ...
Oh onze kan van new born tot een jaar of 4
4 dagen geleden
Er zit natuurlijk ook een verschil, wil je de autostoel kunnen klikken op je kinderwagen. Je hebt bepaalde die wel en die niet kunnen.
Plus ik weet niet of je meerdere kinderen wilt. Maar voor ons was het juist fijn om losse producten te kopen, want nu heb ik een maxi cosi en onderstel van de eerste. De oudste is al lang naar de andere autostoel.
Ik heb eerst een kinderwagen gekocht en daarna gekeken welke autostoel erop kan.
4 dagen geleden
Ik heb de joie i spin R 360 draaibaar en kan zowel voor baby’s als wat oudere kindjes worden gebruikt.
Ik woon in duitsland en dit is een heel populair merk hier!
Mijn dochter is 3,5 en past er nog in👍🏼
4 dagen geleden
Maxi cosy mica heb ik, vanaf geboorte tot groep 4 (dus groep 0-4) te gebruiken. Is ook 360 graden en heeft iso-fix. Ben ook van de meegroei meubels!
4 dagen geleden
https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/360pro-family-bundel?color_swatch_id=5517&gad_source=1&gbraid=0AAAAADfzD7bhM0DOyAHmLzX6RtgxDCT0g&gclid=CjwKCAiAxea5BhBeEiwAh4t5K1cVy5P1Ko3BzEaby94YXf01sESTIJD6LtErv0W3A0l6ARlvwK8l9hoCJ4EQAvD_BwE
Wij hebben deze bundel gekocht. Omdat we de kleine autostoel ook op de wagen wilde kunnen klikken voor korte winkelbezoekjes enzo. Plus deze kan ‘plat’ waardoor je kindje meer ligt dan in elkaar gevouwen zit.
De base schuift ook iets uit, waardoor je niet helemaal de auto in hoeft. Dit is vooral voor mn vriend, die is heel lang en hoeft zo minder de auto in te buigen 😁
De peuterstoel gaat volgens mij tot +/-4 jaar mee, en kan tot die tijd ook achteruit. Dit was voor ons een must. We willen ons kindje zo lang mogelijk achterstevoren in de auto namelijk 😄
4 dagen geleden
Allereerst, rustig aan! Je hebt echt nog veel tijd!
Wij hebben bij de eerste twee 360 bases gehad, voor beide auto's één. Daar kon de Coral op en daarna de Pearl. Nu mijn zoon 1,5 jaar is staat de base + Pearl standaard in mijn auto en hebben we een niet draaibare Titan in mijn man zijn auto. Zo hoeven we geen stoeltjes te verplaatsen maar mijn zoon zit de meeste autoritten wel achteruit.
De Pearl is tot +-4 jaar en de Titan zou tot 12 jaar mee moeten kunnen. Al hoor ik in mijn omgeving veel dat kindjes toch al veel sneller uit de stoelen groeien dan de fabrikant aangeeft, vandaar bij ons de keus om al een kinderstoel te kopen en niet een tweede peuterstoel.
De extra base kunnen we straks voor de tweede gebruiken met de Coral autostoel. Dat wordt wel weer verplaatsen als we met de andere auto gaan, maar dat is dan maar zo. Daarna zien we wel weer verder.
4 dagen geleden
Reactie op Bosdieren
Allereerst, rustig aan! Je hebt echt nog veel tijd!
Wij hebben bij de eers ...
Ohja ik vergeet te zeggen dat de Pearl vanaf newborn kan. Maar hij kan niet helemaal plat zoals een baby autostoel. Verder kan deze dus ook niet op een kinderwagen gezet worden wat je met een babystoel vaak wel kan doen. Dat is wel iets om even over na te denken.
Als je de autostoel niet op ie kinderwagen gaat zetten dan kun je dus wel een stoel aanschaffen die al meteen tot +- 4 jaar kan zoals bijvoorbeeld de Pearl.
3 dagen geleden
Ik vond met een newborn een stoeltje dat je van de base kon klikken en op de wagen/mee naar binnen kon nemen heel fijn.
De baby viel enorm vaak in slaap in de auto, en zo hoefde ik hem voor een snelle boodschap niet elke keer in en uit de wagen te tillen, maar kon hem gewoon met stoeltje en al overzetten. 360 was hier dus ook echt niet nodig toen, omdat je toch het kindje er binnen in en uit haalt, en gewoon de stoel eruit tilt. Ik vond dat ook fijner met aan en uitkleden, want in de stoel mogen ze geen jasje aan.
Dus nu kon ik hem gewoon binnen in de warmte erin doen, dekentje/voetenzak aan/dicht en hoefde hij niet buiten in de kou in en uit een stoel.
Als vervolgstoel hebben wij wel een 360 draaibare stoel, weer van het merk maxi cosi. Nu vind ik het ideaal, omdat mijn zoontje zelf loopt, en hij best zwaar word om in en uit de auto te tillen. Nu is het heel fijn om de stoel naar me toe te kunnen draaien.
Wij hebben bewust bij de vervolgstoel niet voor een stoel gekozen die op de base van de eerste past, maar eentje met een vaste base. Daardoor kunnen we nu de bases met maxi cosi in zijn geheel gebruiken voor ons tweede kindje, en mijn zoontje kan in zijn 360 stoel blijven.
Wij hebben alles van het merk maxi cosi (de rock met 2x een base, want 2 auto's, en 2x een maxi cosi axissfix voor de oudste).
3 dagen geleden
Joie ispin 360 hier ook vanaf 6 maanden t/m nu, onze dochter is 4,5. Heel fijn!