11 Reacties

één maand geleden

Ligt er helemaal aan wat je wilt! Wil je superdeluxe met een app op je telefoon erbij dan heb ik geen tip. Wil je gewoon een hele simpele maar fijne babyfoon die doet wat hij moet doen en waarvan de batterij echt een eeuwigheid mee gaat (op vox stand wel), dan kan ik je de luvion easy babyfoon aanraden! Echt een top babyfoon.

één maand geleden

Reactie op LV00

Ligt er helemaal aan wat je wilt! Wil je superdeluxe met een app op je tele ...
Wij hebben ook altijd een Luvion gehad. Toch ben ik er zelf niet zo tevreden over. Heeft niet zo'n heel ver bereik (als je bijv. in de tuin zit valt hij steeds weg). De camera vind ik ook wat gammel. De terugspreekfunctie is erg blikkerig en heel zacht ook. Je duwt snel per ongeluk het muziekje aan als je op het muziek toetsje drukt en dan moet je eerst 5 liedjes langs voor hij uitgaat. Ik hoor en lees altijd veel goede verhalen over elro. Die is wel echt duur ik zou in ieder geval wel gewoon voor een gangbaar merk gaan uit Nederland. En anders in elk geval zonder app als het er 1 uit China is haha

één maand geleden

De tapo c200, met huilende baby en bewegings detectie! Hier gebruik ik die al bijna 3 jaar. Werkt met Google home en is op elke tablet en telefoon te bekijken. Deze gaan we nu ook weer aanschaffen.

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Wij hebben ook altijd een Luvion gehad. Toch ben ik er zelf niet zo tevrede ...
Oh wij hebben hier nooit problemen gehad eigenlijk, ik ga gerust rustig in de tuin werken met de babyfoon aan mijn broekzak zonder dat hij uitvalt. Zowel onze ouders als schoonouders als 2 vrienden hebben hem ook en heb dit eigenlijk nog niet eerder gehoord. Ik weet wel dat het wellicht in een echt heel nieuwbouwhuis kan voorkomen door de verbeterde isolatie, bij mijn schoonbroer is dit inderdaad wel een probleem, hun huis is pas 2 jaar oud. En de terugspreekfunctie hebben wij zelf nooit gebruikt, ik ga gewoon zelf naar mijn kind toe dan haha Muziekje zit niet op de babyfoon die ik benoemde dus ook dat probleem niet. De Luvion Easy heeft dit niet.

één maand geleden

Reactie op LV00

Oh wij hebben hier nooit problemen gehad eigenlijk, ik ga gerust rustig in ...
Ah kijk aan weer wat geleerd! Wij hebben een huis uit 1960. Maar misschien hebben wij een verouderd model ofzo. Ik ga in elk geval een nieuwe aanschaffen.

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Ah kijk aan weer wat geleerd! Wij hebben een huis uit 1960. Maar misschien ...
Vreemd, zou toch goed moeten werken dan in theorie! Wij hebben hier ook laatst een straatBBQ gehad en drie huizen verderop deed hij het namelijk ook nog steeds

één maand geleden

Reactie op LV00

Oh wij hebben hier nooit problemen gehad eigenlijk, ik ga gerust rustig in ...
Goed dat je dit aangeeft! Wij hebben inderdaad ook een nieuwbouw woning en verbinding in dit huis is ECHT verschrikkelijk. We hebben in elke kamer een wifi versterker staan, anders heb je geen verbinding in andere kamers! Bellen op eigen netwerk kan niet in huis, alleen via wifi. Ik ga even opzoek naar een goede/sterke babyfoon😅

één maand geleden

Reactie op LV00

Vreemd, zou toch goed moeten werken dan in theorie! Wij hebben hier ook laa ...
Ik heb het ooit uitgeprobeerd met d'r babyfoon bij de buren. Zodra ik de voordeur uitstap is het blauw scherm met verbinding verbroken. Tuin ongeveer net zo. Heel irritant!

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Goed dat je dit aangeeft! Wij hebben inderdaad ook een nieuwbouw woning en ...
Babyfoon zonder camera gaan op andere soort verbinding, en hebben vaak een beter bereik. Dus ook nog iets om over na te denken. Babyfoon met WiFi was in het verleden vaker in het nieuws ivm mogelijk hacken. Daarom heb ik zonder WiFi gekozen.

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Goed dat je dit aangeeft! Wij hebben inderdaad ook een nieuwbouw woning en ...
Oh echt zelfs niet bellen in je huis? Heftig! Ja zij hadden met onze babyfoon binnen wel bereik overigens, maar buiten vrijwel 0 bereik met de babyfoon, dan moest je hem echt op rare plekken tegen het huis aan houden en dan nog viel hij soms weg.. Wellicht dat in jullie geval een wifi babyfoon dan toch beter is?

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Ik heb het ooit uitgeprobeerd met d'r babyfoon bij de buren. Zodra ik de vo ...
Raar!