6 Reacties

3 maanden geleden

Heb je meerdere testen gedaan? En hadden jullie wel iets van bescherming gebruikt, voordat je aan het wachten was op de spiraal?

3 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Heb je meerdere testen gedaan? En hadden jullie wel iets van bescherming ge ...
Ja 3 testen en een clear blue! Nee voor t zingen de kerk uit.. maarja 1 keer niet en direct raak . Niet slim

3 maanden geleden

Reactie op demis1994

Ja 3 testen en een clear blue! Nee voor t zingen de kerk uit.. maarja 1 ke ...
Dan wil ik toch wel zeggen gefeliciteerd je bent heel vruchtbaar. Ik moest medicatie slikken om zwanger te raken, dus natuurlijk zwanger worden is voor mij onbekend. Ik denk dat het wel goed komt het is alleen wel even pittig. De baby is iig met liefde gemaakt in the heat of the moment hihi💓, Heel veel liefde het komt vast goed. Mijn zus had hetzelfde maar dan was haar zoontje 7 maanden. Nu zijn het pubers en is ze toch dankbaar voor de situatie.

3 maanden geleden

Laat het even bezinken 😊 Ik was ook in shock en aan het beven omdat het om mijn derde kindje gaat. Na een paar dagen voelde ik me al gelijk rustiger dankzij grotendeels mijn partner en was ik gewend aan het idee dat er binnenkort een derde bij is Ik hoop dat je partner je misschien iets gerust kan stellen..🍀

3 maanden geleden

Ik zou je adviseren om er gewoon rustig over te praten met elkaar en het te laten bezinken. Ik heb ook een dochter van 5 maanden, en ben nu weer (ongepland) zwanger. Wij hebben er lang over gepraat en vonden toen onze rust. We zijn er nu ook echt blij mee en dankbaar dat we weer een kindje verwachten, al is het snel.

3 maanden geleden

Reactie op demis1994

Ja 3 testen en een clear blue! Nee voor t zingen de kerk uit.. maarja 1 ke ...
Dat is sowieso geen betrouwbare methode om een zwangerschap te voorkomen. Je geeft zelf al aan dat het niet slim was. Dat is zo, maar je kan nu wel een slimme keuze maken. Wat die keuze is, kunnen alleen jullie bepalen. Super goed dat je het gaat bespreken met de huisarts. Je verloskundige en Fiom kunnen eventueel ook goede gesprekspartners voor jullie zijn bij het maken van jullie keuze. Het is nu allemaal vers. Laat het ook even bezinken. Ik hoop dat jullie er samen aan uit komen en iets kiezen wat bij jullie past. Succes.