12 Reacties

6 maanden geleden

Die van mij doet dit ook want dan wil ze rechterop/meer kunnen zien haha. De benen bewegen ook enorm veel, bijna ermee op de grond slaan lijkt het! Volgens mij is het allemaal goede ontwikkeling van de spieren en ze leren nu alles ontdekken, inclusief de benen haha!

6 maanden geleden

Sjuh flink sterke nek dan! Denk dat het een goed teken is hoor. Druk bezig met alles om zich heen te zien. Misschien wil ze zelf gaan zitten ofzo 😅. Kan me voorstellen dat ze dat al goed kan, met ondersteuning.

6 maanden geleden

Reactie op RachelRvM

Die van mij doet dit ook want dan wil ze rechterop/meer kunnen zien haha. D ...
Ja ze zwaait echt met die benen, je zou zelf denken dat ze er wakker van zou worden maar dat gelukkig niet. Dat nekje aanspannen ziet er zo niet prettig uit dat je toch gaat twijfelen of het ‘normaal’ is..

6 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Sjuh flink sterke nek dan! Denk dat het een goed teken is hoor. Druk bezig ...
Met ondersteuning kan ze inderdaad al wel zitten. Naar mijn idee gaat het ook allemaal erg snel haha

6 maanden geleden

Die van mij is de hele dag een soort van sit ups aan het doen 🤣. Vrij normaal, gewoon oefenen en bewegingen ontdekken

6 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook, zelf in de maxicosi en wipstoel kan hij gerust 15 minuten ‘rechtop’ zitten en wil ook echt niet gaan liggen..

6 maanden geleden

Reactie op Joycani

Die van mij is de hele dag een soort van sit ups aan het doen 🤣. Vrij norm ...
Hier ook😂 echt al een paar weken, kan toch niet fijn zijn? Maargoed. Idd altijd nekje naar voren alsof ze wil gaan zitten

6 maanden geleden

Die van ons doet dat ook continu. Eerste keer ontzettend geschrokken 😅🤣

6 maanden geleden

Hier ook zo al een tijdje!

6 maanden geleden

Jaa die van mij ook. De kinderfysio zei dat ik meer zijn achterste nekspieren moet trainen.

6 maanden geleden

Reactie op Eva2349234

Jaa die van mij ook. De kinderfysio zei dat ik meer zijn achterste nekspier ...
Waarom?

6 maanden geleden

Reactie op Eva2349234

Jaa die van mij ook. De kinderfysio zei dat ik meer zijn achterste nekspier ...
Waarom en hoe zou je dat moeten doen?