23 Reacties

2 maanden geleden

Vooral niet teveel googlen hoor, daar staan algemene dingen op maar dat geld lang niet voor iedereen .. mijn zusje had met haar 1e zwangerschap dat ze het met 14 weken iets kon voelen “kriebelen” dus pas na 16 weken klopt echt niet bij iedereen .. Lekker genieten van dat wat jij voelt 🩷

2 maanden geleden

Haha ik maakte van de week ook de opmerking naar mijn partner dat ik zou kunnen zweren al een aantal keer de baby kon voelen. Heel herkenbaar gevoel van mijn vorige zwangerschap! Ik voelde bij mijn vorige zwangerschap de baby pas vanaf een dikke 17 weken dus de kans lijkt mij klein dat ik echt de baby voelde maar time will tell zeker de komende weken!! 😁

2 maanden geleden

Ik voelde met 15 weken de eerste 'kriebels' ondanks dat de placenta voor zat. Ik was er van overtuigd dat het de baby was. Vanaf week 18/19 waren het echt schopjes die te voelen waren. Helaas voelde ik die plopjes waarvan ik dacht dat het de baby was, ook nog na de bevalling. Achteraf is dat dus waarschijnlijk toch iets anders geweest. Maar het gaf me in die tijd wel veel rust om te bedenken dat het wel de baby was. Met 11 weken lijkt het me vrij onmogelijk om de baby te voelen, maar als de gedachte dat het wel de baby is rust geeft, kan het natuurlijk geen kwaad:)