121 Reacties

één maand geleden

Jaaa!

één maand geleden

Ik voelde de kleine al bewegen met 16 weken, ben erg small dus voel alles dan ook veel sneller . Nu 19+3 en voel haar elke dag☺️

één maand geleden

Dit is mijn 3e maar ik twijfelde alsnog best veel ook omdat ik dit keer veel dikker ben als bij de 1e 2. Ik ben deze zwangerschap ook heel onzeker. Maar volgens mij heb ik de baby al een paar keer achter elkaar gevoeld vandaag.

één maand geleden

Ik ben nu 18+3 en voel haar sinds 2 weken al elke dag bewegen. Voordeel is dat ik slank ben en dat de placenta achter ligt en zij dus voor bij mijn buik. De eerste keer dat ik het voelde was ik 14 weken

één maand geleden

19+1 en voel haar sinds een week duidelijk (daarvoor twijfelde ik of het de baby was). Placenta ligt achter en mijn baarmoeder best hoog. Wel niet dagelijks. Heb haar 2 dagen even niet gevoeld, maar ze is terug 😅 niet veel hoor, af en toe enkele plopjes/ kriebels en het is weer gedaan. Als ik wat druk met mijn hand voel ik haar zo soms ook bewegen. Opvallende gisteren was dat ik haar duidelijk ging voelen nadat ik een klein zakje snoep gegeten had, toeval? 🤭

één maand geleden

19+2 ÷en ik twijfel of ik 1 keer iets gevoeld heb. Maar verder nog niets. Terwijl op alle echo's onze jongen nogal hyperactief lijkt te zijn. Dus de bewegingen zijn er wel. Ik vind het wel steeds lastiger dat mensen blijven vragen of ik al wat voel.

één maand geleden

Ik ben nu 19+4 en voel de baby al een aantal weken elke dag bewegen. De laatste week wordt het steeds vaker op een dag!

één maand geleden

Reactie op Adeny

19+2 ÷en ik twijfel of ik 1 keer iets gevoeld heb. Maar verder nog niets. T ...
Ik heb precies hetzelfde. Ze is super actief bij elke echo maar voel ook nog niks. Bij mij ligt wel de placenta aan de voorzijde en dan voel je het wat later zeggen ze. Een vriendin van mij voelde pas iets met 24 weken.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

19+1 en voel haar sinds een week duidelijk (daarvoor twijfelde ik of het de ...
Haha ja dat kan hè, dat ze actiever worden als je iets met suiker hebt gegeten. Zou zeker kunnen!

één maand geleden

Ja ik voel onze kleine meid nu ook vaker bewegen. Ben nu 18+5 en voelde haar gister ook echt draaien onder mijn hand. Voelde echt een bult van rechts naar links verschuiven, was echt een bijzonder moment 🥰 Verder veel plopjes rechts als ik even rustig zit

één maand geleden

Ik DENK dat ik hem afgelopen zaterdag nacht voor het eerst gevoeld hebt. En DENK dat ik hem sindsdien zo nu en dan voel en vandaag best goed. Ik zeg bewust denk wat ik weet het gewoon niet, haha. Ben nu 19+2. Waarschijnlijk over een tijdje kan ik het met zekerheid zeggen.

één maand geleden

Zeker weten! Vandaag 19+5 en onze kleine meid trapt er goed op los tijdens verschillende momenten op een dag. Begin zelfs een ritme te ontdekken in welke momenten ze wakker is en niet. Zo bijzonder

één maand geleden

Jaa, soms voel ik 'm wel 10-12 keer per dag! ❤️ kan me ook niet herinneren dat mn 1e zó bewegelijk was, en zeker niet op deze termijn. Op iedere echo die we tot nu toe hebben gehad ook steeds een heel bewegelijke baby te zien. Keerzijde: op sommige dagen maak ik me een beetje zorgen als ik het maar een paar keer op een dag voel, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat op deze termijn... 😅

één maand geleden

18+2 en papa voelde het ook vanaf de buitenkant 🥰

één maand geleden

Nu herken ik me in het "je darmen die rommelen, maar dan anders" deel. Wow zo gek! Ze begint echt krachtiger te worden in haar beweging. Voelde het vanmorgen even en nu weer. Tussendoor een klein plopje/ kriebel zoals ik gewoon ben. Verschil tussen voetje en rug ofzo? Vind het wel niet zo'n fijn gevoel dit 😬🙈

één maand geleden

Grappig dat het steeds duidelijker wordt hè? Ik vind het echt heerlijk om te voelen. En…. Vandaag voor het eerst héél lichtjes een beweging gezien aan de buitenkant van mijn buik🥰 Nu 20+3. Hebben anderen dat ook? Mijn placenta ligt aan de achterkant.

één maand geleden

Ik voel de meisjes sinds 16+3, en ben nu 19+5. Maar met een tweeling kan je het nou eenmaal ook gewoon sneller voelen🙈

één maand geleden

Ja, voel hem dagelijks een paar keer! Heel bijzonder en leuk 😊

één maand geleden

Ja hier inmiddels ook gevoeld!

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Grappig dat het steeds duidelijker wordt hè? Ik vind het echt heerlijk om t ...
Oh wat leuk dat je het zag! Ik moet wat wennen aan dat darmen/ gebrobbel achtige gevoel. Vind het lichtjes misselijkmakend 😅 benieuwd wanneer ik het kan zien, placenta ligt ook achter.