121 Reacties

één maand geleden

Ik heb het nog niet gevoeld…. Ben morgen 20 wk. Vind het wel spannend of onzeker dat ik hem nog niet heb gevoeld.

één maand geleden

Wauw wat voel ik haar goed! Ik voelde steeds wat geborrel en legde mijn hand op mijn buik, af en toe een flinke duw tegen mijn hand gekregen 😍 ook af en toe het gekende plopje/ kriebeltje, dat zal dan een voetje of handje zijn. Leuk dat ze toch sterker lijkt te worden.

één maand geleden

Reactie op annelynnn

Ik heb het nog niet gevoeld…. Ben morgen 20 wk. Vind het wel spannend of on ...
Hier precies het zelfde 😪

één maand geleden

Hier nu 17+3, voel de baby al een paar weken. Maar is ook wel ons tweede kind, dan schijn je het wel eerder te voelen volgens mij. Het begon ‘s avonds in bed op mijn rug dat ik het voelde (als er bewogen werd uiteraard) maar nu ook op de bank of in de auto. 👍 Blijft een gek gevoel 🤣 en schrik er soms echt van

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Wauw wat voel ik haar goed! Ik voelde steeds wat geborrel en legde mijn han ...
Echt? Haha wauw! Bij mij zijn het echt nog zachte tikjes.

één maand geleden

Ik ben sinds gister overtuigd dat ik de baby voel. Daarvoor al wel wat dagen gehad dat ik twijfelde, maar nu echt wat plopjes gevoeld vandaag en gister. Was duidelijk niet mijn hartslag of darmen. Dus ik reken nu vanaf gister, met 17+3. Tweede zwangerschap, dus herken het ook wel. Ben benieuwd wanneer het sterker wordt🥰

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Echt? Haha wauw! Bij mij zijn het echt nog zachte tikjes.
Voel het nu op dit moment terwijl ik typ 😊 verschiet er ook van hoe snel het gaat omdat ik haar pas sinds een tweetal weken echt voel en het ook heel licht was eerst.

één maand geleden

Hier vanaf week 16 al goed! Wel als ik savonds lig hoor. Niet overdag ofzo maar nu met 17 weken hoef ik me er niet meer.op focussen en voel ik het goed ooo met de hand op de buik voel ik er tegen aan al kleine schopjes of gedraai. Mijn man heeft het ook gevoelt! Terwijl bij de vorige was ik echt al ruim 20/21 weken bij de eerste kriebel. Toen placenta voorkant nu achterkant maar dua echt wel verschil daardoor

één maand geleden

Reactie op kayleighjane

Ik voelde de kleine al bewegen met 16 weken, ben erg small dus voel alles d ...
Ik ben niet small dus ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Ik voel het vanaf 12 weken

25 dagen geleden

Ik ben nu 18+3 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb het gevoel dat als ik op mijn buik lig de baby af en toe voel. Dit sinds 4 dagen ongeveer, maar dit is alleen als ik op mijn buik lig. Ik twijfel natuurlijk omdat het zo minimaal is en alleen als ik op me buik lig.... Komt dit bekend voor en is dit normaal?

25 dagen geleden

Ik ben nu 19+3 en voel het nog steeds niet. 😔 Wel placenta aan de achterkant. Nog meer mensen die dit ervaren? Ik merk dat ik er toch onzeker van wordt.

25 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Ik ben nu 19+3 en voel het nog steeds niet. 😔 Wel placenta aan de achterka ...
Ik heb precies hetzelfde. Ben 19+1 en ik voel echt niks…

25 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Ik ben nu 19+3 en voel het nog steeds niet. 😔 Wel placenta aan de achterka ...
Ja ik ook😓

25 dagen geleden

Reactie op lotje20011994

Ja ik ook😓
Gelukkig wel net bij de 20 weken echo een bewegelijk mannetje mogen zien. En promt vanavond voel ik wat kriebelen in de buik! Echoscopiste zei al alles wat je onder de navel voelt zal waarschijnlijk de kleine zijn. Omdat je darmen nu bijna helemaal bovenin liggen. Het kan voelen als plopjes, rommelen of een kriebel/veertje die door je buik gaat. Maar het klopt dat het allemaal nog heel subtiel is. Hoop dat je snel wat gaat voelen!

25 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Ik ben nu 19+3 en voel het nog steeds niet. 😔 Wel placenta aan de achterka ...
Is het je eerste kindje? Zo ja, no worries! Je weet namelijk niet precies wat je moet voelen en kun je het nu dus nog bijv verwarren met je darmen. Ik voelde de eerste ook pas met 21/22 weken.

25 dagen geleden

Hier al rond 16 weken, maar het is mijn tweede dus ik weet wat ik moet voelen.

24 dagen geleden

Reactie op Adeny

19+2 ÷en ik twijfel of ik 1 keer iets gevoeld heb. Maar verder nog niets. T ...
Gisteren mijn 20 weken echo gehad, mijn placenta ligt voor tegen mijn buik. Dus dat verklaard waarom ik nog weinig beweging voel. 🙂

24 dagen geleden

Ja, placenta ligt wel voor maar ben fysiek héél gevoelig. Dus voel elk klein dingetje. Voelde al beweging rond 17 weken, terwijl dat normaal met placenta voor later is. Ik voel haar vooral als ze omdraait/saltos maakt van ene naar andere kant. Voel nu ook duidelijkere trapjes (nu 20+2)

24 dagen geleden

Reactie op Debbsss02

Is het je eerste kindje? Zo ja, no worries! Je weet namelijk niet precies w ...
Je zal het altijd zien. Vandaag heb ik hem ineens heel duidelijk gevoeld. Ik was gewoon wat ongeduldig 😅

24 dagen geleden

Ik voelde het deze zwangerschap al bij 13-14 weken, wat wel uitzonderlijk vroeg is. Sinds 20 weken zie ik zelfs al kleine bewegingen van buiten! Het stukje van de buik waar ze tegenaan schopt gaat dan een klein beetje omhoog. Het is ook een onrustige meid dus voel haar bijna wel elk uur