121 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Je zal het altijd zien. Vandaag heb ik hem ineens heel duidelijk gevoeld. ...
Zo typisch hè! Alsof ze het dan weten. 🥰

21 dagen geleden

Mijn kleine meod laat nu al mijn hele buik dansen zo onwijs bewegelijk nen morgen 21 weken bij 17 weken liet ze al plopjes zien aan de buitenkant

21 dagen geleden

Ik twijfelde de hele tijd of ik wat voelde maar had t ook heel druk dus niet echt bij stil gestaan. Nu 2 dagen heel rustig aan gedaan en lijkt wel alsof ze elke keer als ik ga liggen even laat merken dat ze er is. Dat ik echt denk hoe kan ik dat eerder gemist hebben 😂

19 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Ik ben nu 19+3 en voel het nog steeds niet. 😔 Wel placenta aan de achterka ...
Ik heb ook de placenta deels achter liggen en beetje in het midden werd er gezegd. Ik voel soms wel plopjes en gefladder

19 dagen geleden

Reactie op Sandraxxx

Ik ben nu 18+3 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb het gevoel dat ...
I feel you… ik ben toevallig vandaag 19+2 en zit ook te wachten. 3 dagen geleden 1 ienimini trapje gevoeld maar sindsdien is het heeeel rustig.

17 dagen geleden

Nu 20+2 en ik voel heel af en toe (gemiddeld 1/2x per dag) een plopje in mijn buik als ik mij goed focus erop, verder nog niks…

17 dagen geleden

Reactie op MBaby1

Nu 20+2 en ik voel heel af en toe (gemiddeld 1/2x per dag) een plopje in mi ...
Kan snel gaan nu. Bij mij duurde het een kleine 2 weken om van twijfelachtige plopjes naar duidelijke bewegingen die zelf van buiten zichtbaar zijn te gaan.

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Kan snel gaan nu. Bij mij duurde het een kleine 2 weken om van twijfelachti ...
Ah wat leuk om te horen!

17 dagen geleden

Ik ben nu 22 weken en de baby is nu ook duidelijk voelbaar aan de buitenkant. Het gevoel is veranderd van een ‘zenuwtrekje’ naar een tikje, naar een schopje, in 4 weken tijd. Zo bijzonder! Mijn ouders en vriend hebben haar ook al gevoeld. 💕

17 dagen geleden

Ik ben benieuwd wanneer hier de eerste keer gaat zijn 20+3.. nog niks gevoeld denk ik..

17 dagen geleden

Ik ben nu ruim 19 weken en ik voel de baby’s al regelmatig. Alleen merk ik dat het 1 á 2 weken een aantal keer sterker was dan nu, toen kon je het namelijk ook goed aan de buitenkant voelen. Dat heb ik als een poosje niet gehad. Herkenbaar voor anderen?

16 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Kan snel gaan nu. Bij mij duurde het een kleine 2 weken om van twijfelachti ...
Ja zo gek dat het bij iedereen zo kan verschillen 🤣. Ik voelde met precies 16 weken hem voor het eerst bewegen toen ik plat op bed lag. Het voelde letterlijk alsof er van binnen tegenaan geschopt werd. Onderhand ben ik 21 weken, dus geniet al 5 weken vol van de beweging. Vanaf dat moment is het steeds aanwezig gebleven. Iedere dag zo’n 8x. Wel alleen als ik lag in bed of zat op de bank. Nu worden ze wel steeds krachtiger en met 19+6 heeft m’n vriend het ook van de buitenkant kunnen voelen. Nu sinds eergisteren voel ik het ook als ik aan het koken ben enzo. Dus niet perse meer als ik lig of zit. Onderhand ben ik er al zo aangewend dat ik het niet altijd meteen meer doorheb ☺️. Vind het wel erg fijn dat ik er zo lang van kan genieten al. Maar mijn placenta ligt achter dus kan ook daarmee te maken hebben natuurlijk. Voor iedereen die hem of haar nog niet voelt. Het komt vanzelf 💞🙏

16 dagen geleden

Reactie op anno123123

Ja zo gek dat het bij iedereen zo kan verschillen 🤣. Ik voelde met precies ...
Mijn placenta ligt ook achter, maar voelde haar pas vanaf eind de 17e week, eind 19e week een filmpje gemaakt van mijn licht bewegende buik. Vandaag 21 weken en voel haar meerdere keren per dag. Ik ben er nog niet aan gewoon haha, vond het zo'n gek gevoel dat ik echt moest wennen, maar vind het intussen wel leuk 😊 Komt inderdaad vanzelf. Mijn zus voelde beide pas vanaf 20 weken. Zij heeft die eerste hele lichte bewegingen overgeslaan en ging meteen naar duidelijke bewegingen, placenta achter.

16 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Mijn placenta ligt ook achter, maar voelde haar pas vanaf eind de 17e week, ...
Oh wat grappig! Ik ben ook vandaag 21 weken. Kijk placenta ligt dus voor maar komt wel overeen met je zus, dat ik ook die lichte bewegingen niet heb gevoeld, maar gelijk echt schopjes. Gaat echt rap de zwangerschap. Aan de ene kant denk ik kan niet wachten om hem in m’n armen te hebben, duurt te lang 🤣. Andere kant vliegt het voorbij

16 dagen geleden

Reactie op anno123123

Oh wat grappig! Ik ben ook vandaag 21 weken. Kijk placenta ligt dus voor ma ...
Oh haar placenta ligt ook voor. Heb weer een goede ochtend vandaag 😬 Ja dat hé. Lijkt nog zo ver weg en toch alweer halverwege daar. Die eerste echo leek echt eeuwigheid weg te zijn terwijl het nu voorbij vliegt. Denk ook dat het nog sneller gaat door alle feestdagen die ook komen. Halloween, sint, kerst, nieuwjaar en dan heel snel baby 😯.

16 dagen geleden

Hi, ik ben 19+3 en ik heb vannacht eerste keer schopjes gevoeld! Zo bijzonder!!! En vandaag ook weer gevoeld. ❤️

15 dagen geleden

Voelen jullie het ook laag in de buik, een beetje ter hoogte van de onderbroek rand ?

15 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Voelen jullie het ook laag in de buik, een beetje ter hoogte van de onderbr ...
Ja, zeker de eerste week. Merk nu dat het langzaam ietsje naar boven komt 😊

15 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Voelen jullie het ook laag in de buik, een beetje ter hoogte van de onderbr ...
Mijn onderbroekrand zit aan mijn ribben momenteel 🤣 Als ik een normale onderbroek in gedachten houd denk ik dat ze ook ergens daar het meest beweegt. Zo'n 2 centimeter onder mijn navel zie je bij mij de bewegingen. Of bedoel je nog lager?

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh haar placenta ligt ook voor. Heb weer een goede ochtend vandaag 😬 Ja d ...
Oh sorry nee ik zit te suffen! Die van mij ligt achter 🤣