121 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op anno123123

Oh sorry nee ik zit te suffen! Die van mij ligt achter 🤣
Haha

15 dagen geleden

Hoiii💙 Ik voelde onze kleine man al met 14/15 weken niet heel sterk maar voelde hem wel al ( Reden dat ik hem waarschijnlijk vroeg voelde zij de Gynaecoloog / Verloskundige omdat mijn placenta achter licht en de baby voor ) Dat heeft dus een voordeel dat je je kindje al eerder kan voelen. Nu ben ik 22+3 en voelen mijn vriend en ik hem heel duidelijk en weet ik al een beetje waneer hij gaat komen 😅( Waneer ik rustig zit of lig begint hij meestal en savonds voor het slapen heeft hij ze dolle drukke uurtje om het zo te zeggen haha ) 🥰

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Mijn onderbroekrand zit aan mijn ribben momenteel 🤣 Als ik een normale on ...
Hahaha ja ik zou 2/3 cm onder mijn navel zeggen inderdaad

14 dagen geleden

Eind week 15 dacht ik; hey.... is dat baby? Nu met 19+5 is het zelfs al aan de buitenkant te voelen. Lekker bewegelijk kind wat bij elke echo ook bevestigd wordt door de echoscopiste😅

14 dagen geleden

Ik dacht dat ik me in het begin rond de 15/16 weken aanstelde…tot ik zag gebeuren op de echo wat ik voelde. Inmiddels 19+3 en soms is hij echt sterk. Ben telkens zo blij als hij “voelbaar” zou kunnen zijn voor de vader. Nu de timing nog…

13 dagen geleden

Morgen ben ik 19 weken en tot enkele dagen geleden voelde ik de baby echt goed, zelfs stampjes hier en daar. Nu toch al een paar dagen een pak minder tot niet. Is dat normaal op deze termijn?

13 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Morgen ben ik 19 weken en tot enkele dagen geleden voelde ik de baby echt g ...
Hoor je zo vaak. Soms trappelen ze gewoon wat meer richting de kant waar je placenta ligt en dan merk je het niet zo.

13 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Morgen ben ik 19 weken en tot enkele dagen geleden voelde ik de baby echt g ...
Jaaa hier ook hoor. Af en toe kon je het zelfs aan de buitenkant voelen en dan een paar dagen amper wat plopjes. Dus hier ook heel verschillend per dag/dagen.

13 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Morgen ben ik 19 weken en tot enkele dagen geleden voelde ik de baby echt g ...
Ja is meer dan normaal! Sommige schopjes zijn krachtiger en die voel je dus maar andere bewegingen voel je niet/minder. Pas vanaf 27/28 weken moet je je kindje elke dag voelen bewegen

13 dagen geleden

Ik voel de baby al sinds 17+3, maar sinds vandaag (19+3) voel ik de baby echt bijna de hele dag door. Soms even rustig, maar wordt echt veel geschopt nu. Naast dat ik er van geniet, vind ik het soms ook spannend, omdat het pas echt is toegenomen nadat ik een cerclage kreeg. Zal wel een 'slechte' timing zijn, en gelukkig is de baby dus nog wel lekker beweeglijk:)

13 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik voel de baby al sinds 17+3, maar sinds vandaag (19+3) voel ik de baby ec ...
Ik gok ook op toeval. Is zo'n beetje de termijn dat ik haar voor het eerst van buitenaf zag bewegen. Worden echt steeds sterker 😊

12 dagen geleden

Reactie op Debbsss02

Ja is meer dan normaal! Sommige schopjes zijn krachtiger en die voel je dus ...
Dacht wel dat het normaal zou zijn. Vind het alleen zo bizar dat ik de echte schopjes of stampjes toch al enkele dagen niet heb gevoeld terwijl ze soms toch duidelijk waren. Hopelijk komen ze snel terug

12 dagen geleden

Hebben jullie ook al de hik gevoeld 🥹

12 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Dacht wel dat het normaal zou zijn. Vind het alleen zo bizar dat ik de echt ...
Ik heb dit ook gehad... dat ik een paar dagen voor de 20 weken echo niks meer voelde en mij echt beetje zorgen maakte. Bleek dat de kleine met zijn rug naar de buikwand was gaan liggen in een soort foetus houding en als hij/zij dus bewoog dit richting de placenta was. En dat voel je dus niet. Tijdens de echo draaide de kleine weer en voelde ik weer wat😊! Ben nu weer paar dagen verder maar voel nu ook het draaien beter (20+4). Misschien dat dat jou ook straks wat meer gerust stelt. Dat je weet dat als het gerdraaid is het kan zijn dan je niks/minder voelt.

12 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Hebben jullie ook al de hik gevoeld 🥹
Hoe voelt dit dan?

12 dagen geleden

Heel bijzonder, afgelopen week al een aantal x wat gevoeld maar durfde er niet echt wat van te denken (maandag 30 sept 18 week) en vanmorgen 18+6 voelde ik weer wat, ben ik er een beetje op gaan letten. Ze was behoorlijk actief. Begin nu door te krijgen dat wat ik voel ook echt de kleine is🥰

12 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hoe voelt dit dan?
Alsof je zelf de hik hebt maar dan veel lichter en lager, echt in je onderbuik. Vond het zo lief 🥹

12 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Alsof je zelf de hik hebt maar dan veel lichter en lager, echt in je onderb ...
Klinkt grappig. Ben benieuwd!

12 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Voelen jullie het ook laag in de buik, een beetje ter hoogte van de onderbr ...
Ja! Zelfs nog iets lager!

11 dagen geleden

Ik ben nu 22 weken en een 1 dag en heb de placenta voor liggen. Ik voel de kleine meid heel veel ze is lekker druk 🌹🤍