121 Reacties

11 dagen geleden

Zijn er ook dames die de baby nog niet ‘bewust’ voelen? Ik ben morgen 22 weken zwanger maar heb echt niet het idee.. 1e zwangerschap, placenta ligt normaal

11 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Zijn er ook dames die de baby nog niet ‘bewust’ voelen? Ik ben morgen 22 we ...
Wat is normaal? Voor of achter kan, beiden is normaal 😅

11 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Zijn er ook dames die de baby nog niet ‘bewust’ voelen? Ik ben morgen 22 we ...
Ik ook niet, als ik het op het forum een beetje meelees zijn we daarmee in de minderheid. Hoop het ook snel te voelen! 🥹

11 dagen geleden

Mss verbeeld ik me dit of is het iets totaal anders maar Hebben jullie al gehad dat je vanuit buiten de baby kunt voelen? Dus zeg maar niet de beweging maar ze lag net opeens tegen mijn baarmoederwand aan volgens mij. Hele hard buik maar niet volledig alleen op bepaalde stukken. Dat je bijna de vorm van de baby erin herkent alsin hoofd / rug / billetjes. Heel bijzonder vind ik dat ook.

11 dagen geleden

Reactie op mickey23

Mss verbeeld ik me dit of is het iets totaal anders maar Hebben jullie al g ...
Ja dat kan! De verloskundige liet het mij vd week voelen

11 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Zijn er ook dames die de baby nog niet ‘bewust’ voelen? Ik ben morgen 22 we ...
Ook niet als je op bed gaat liggen met je handen zacht op je buik en dan echt wel “lang” een half uur ofzo? Toen voelde ik het opeens wel namelijk.

11 dagen geleden

Reactie op Fier

Wat is normaal? Voor of achter kan, beiden is normaal 😅
Voor!

11 dagen geleden

Reactie op lin1002

Ik ook niet, als ik het op het forum een beetje meelees zijn we daarmee in ...
Nou echt in de minderheid! Hoe ver ben jij nu?

11 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Voor!
Placenta voor speelt helaas vaak in je nadeel om je baby te voelen. Komt vast wel snel!

11 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Voor!
Ah ja dat kan helaas wel meespelen. Hopelijk ga je de baby alsnog binnenkort voelen:)

11 dagen geleden

Reactie op mickey23

Mss verbeeld ik me dit of is het iets totaal anders maar Hebben jullie al g ...
Jaa, dit heb ik volgens mij ook gehad. Ik was ook al zo verbaasd over wat ik voelde haha.

11 dagen geleden

Mijn placenta ligt laag en voor en voelde gisteren voor het eerst de plopjes 🥰 toen ik in stilte in bed lag. Zo bijzonder. Ben nu 19+5.

11 dagen geleden

Ik voel de kleine al vanaf 16 weken nu 20 weken zwanger. Is mijn 4e maar zelfs de verloskundige kon hem voelen met 17,5 week toen ik op controle was. Placenta ligt achter en de verloskundige in het ziekenhuis zeggen dat hij bijzonder veel kracht heeft ik bereid me dus maar vast voor op wat komen gaat😅

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Placenta voor speelt helaas vaak in je nadeel om je baby te voelen. Komt va ...
Bij mij ook voor. Voel hem sinds 18 weken met enige regelmaat en sinds een week denk ik gedurende de dag meerdere keren..Ben vandaag 21 weken.

11 dagen geleden

Ik weet nog niet zo goed of ik al iets heb gevoeld. Maar ik heb nu twee keer gehad dat ik 1 malig een schopje dacht te voelen die vrij krachtig was bij mn hand als ik met mn hand op mn buik lig. Maar ik heb verder nog niet echt wat gevoeld dus ik twijfel of ik het goed heb gevoeld. Ook omdat het maar 1 x is en dan weer niks. Iemand die het herkent?

11 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Bij mij ook voor. Voel hem sinds 18 weken met enige regelmaat en sinds een ...
Bij iedereen is het anders natuurlijk. Mijn placenta ligt achter, maar voelde haar ook niet al bij 14 weken zoals sommige hier. Gemiddeld voel je de baby later als de placenta voor ligt, niet meteen gek dat Malousvd wat langer moet wachten dus.

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Bij iedereen is het anders natuurlijk. Mijn placenta ligt achter, maar voel ...
Nee zo bedoelde ik het ook zeker niet! In de brochure van de vk gisteren stond dat het normaal is als je met de placenta voor tot 28 weken weinig tot niks kan voelen. Daarna zou het wel echt moeten. Maar neem aan dat de verloskundige dat ook al aan haar verteld heeft haha. Ik voelde trouwens met placenta achter ook voor het eerst pas wat gepriegel rond 19 /20 weken.het is echt bij iedereen zo verschillend dat je er echt onzeker van kunt worden.

10 dagen geleden

Reactie op Malousvd

Nou echt in de minderheid! Hoe ver ben jij nu?
Ik ben 22+1 nu. Gelukkig is ze op de echo elke keer heel bewegelijk. Dus dat is wel fijn om te zien, maar ook graag voelen hoe bijzonder het is

10 dagen geleden

Hier vandaag 21+6, maar de eerste beweging voelde ik met 15+3. Dit is op gaan bouwen en inmiddels is het ook al 2-3 weken zichtbaar vanaf de buitenkant. Wat misschien wel uitmaakt is dat mijn placenta achter ligt en mijn baarmoeder iets naar voren gekanteld. Daarbij zei de vk gister dat meiden over het algemeen drukker zijn in de baarmoeder dan jongens… Gezien ik zwanger ben van een meisje waarvan de vader een adhd’er is, kan ik mijn lol op hoe verder we komen 🙈😂 Ik geniet overigens van iedere beweging.

9 dagen geleden

Reactie op CBG98

Hier vandaag 21+6, maar de eerste beweging voelde ik met 15+3. Dit is op ga ...
Nou hier dus precies het zelfde vader adhd dus hou me hart vast in me buik heeft de kleine meid volgens mij ook adhd 🤣🤣🤣🤣