148 Reacties

één maand geleden

Reactie op YH89

Wie heeft er nog meer een mini Rico Verhoeven in de buik? 🤭 Gisteravond ( ...
Wat leuk hé! Hier had ik een schaaltje yoghurt op mijn buik geplaatst en door haar schopjes ging dat kommetje echt wiebelen 😍 ook een filmpje waar ik op mijn buik duw en wat later op diezelfde plek een bobbel verschijnt omdat ze terug duwt 😅

één maand geleden

Reactie op YH89

Nou die van mij word of een voetballer of een bokser .. morgen 25 weken Kleine druktemaker is het 🩵🤰🏼

één maand geleden

Reactie op YH89

Lief hè! Ze zoeken echt al contact, blijkbaar horen ze mannenstemmen in de buik beter ook. Laatst ‘zwom’ onze baby ook tegen de hand van mijn vriend aan. We konden helemaal de contouren van haar lijfje voelen. Na een minuutje of zo ging ze weer terug naar achteren. Heel bijzonder!

één maand geleden

Ik voelde mijn kindje bij 17 weken al draaien en schopjes geven ,nu inmiddels ben ik 23 weken en ik voel hem nu dagelijks bewegen

één maand geleden

Mijne is aardig druk. Maar nu maak ik me dus ook al heel gauw zorgen als ik een paar uur geen bewegingen heb gevoeld

één maand geleden

Reactie op Miesvdv

Mijne is aardig druk. Maar nu maak ik me dus ook al heel gauw zorgen als ik ...
Hoever ben je? Vanaf 22 weken ontwikkelen baby's een duidelijker waak/slaapritme. In principe zou je elke 2 a 3 uur wat moeten voelen als je 24 weken bent. Met je placenta voor vanaf 28 weken.

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Hoever ben je? Vanaf 22 weken ontwikkelen baby's een duidelijker waak/slaap ...
22+3 maar voelde net alweer wat beweginkjes. Gister bijvoorbeeld heel de dag gevoeld, zelfs vanacht

één maand geleden

Reactie op Miesvdv

22+3 maar voelde net alweer wat beweginkjes. Gister bijvoorbeeld heel de da ...
Ik ben 22.5, bij mij verschilt het ook per dag. Gisteren voelde ik hem echt een uur lang ofzo. Vandaag veel minder.

één maand geleden

Het lijkt wel alsof de baby heel de avond en nacht wakker is,hebben jullie dat ook🫠

één maand geleden

Reactie op Boy or Girl

Het lijkt wel alsof de baby heel de avond en nacht wakker is,hebben jullie ...
Zo ja dat heb ik ook moment dat ik wil gaan slapen gaat hij los slaap soms ook gewoon niet omdat hij zo druk is haha

één maand geleden

Ik ben 21 weken vandaag en hoewel ik afgelopen 2 weken de baby echt al voelde stampjes geven enz, voel ik de laatste 2 dagen eerder gerommel en gefriemel, als iemand die gewoon de hele tijd een beetje ligt te woelen. En vaak ook niks, dan maak ik me zorgen omdat de beweging dus al duidelijker en vaker is geweest…nog iemand die het zo ervaart?

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik ben 21 weken vandaag en hoewel ik afgelopen 2 weken de baby echt al voel ...
Don’t worry, die kleine laat wellicht gewoon zijn energie los op de placenta kant- dat dempt het gevoel heel erg. Je kan altijd je VK Bellen als je echt ongerust bent.

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Bij mij wisselt het ook heel erg. Vaak twee dagen super druk, dan een aantal dagen vrij rustig en ander gevoel qua schopjes, om vervolgens weer toe te nemen. Ligt er hier echt aan hoe de baby ligt

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Absoluut hetzelfde hier. Ik voel mn baby al vanaf een week of 18 maar het wisselt per dag enorm hoe veel en hoe duidelijk ik het voel. Ik maak me ook altijd ongerust op dagen dat ik minder voel, maar heb gaandeweg wel geleerd dat het zich gewoon heel erg wisseld. Gisteren maakte ik me ongerust, vandaag vond er een hele kickbokstraining plaats 😜. Gedachte die mij helpt is dat als ik de baby meer dan een dag niet goed voelt ik van mezelf de vk mag bellen. Is tot nu toe niet nodig geweest.

één maand geleden

Ik merk dat ik hem meer voel als ik ontspannen ben. Heb ik het druk en ben ik bezig met vanalles dan voel ik hem pas weer als ik op bed ga liggen en ontspan.

één maand geleden

Voelen jullie de baby ook een stuk beter als je op je rug ligt? Ik lees overal dat je op je linker zij moet liggen, maar voel toch echt veel meer als ik op mijn rug lig. Bijna alsof de baby zoiets heeft van; wat flik jij me nou 😂

één maand geleden

Reactie op Fier

Voelen jullie de baby ook een stuk beter als je op je rug ligt? Ik lees ove ...
100% haha. Denk dat linkerzij mss ook pas is als ze wat groter zijn en minder ruimte hebben?

één maand geleden

Reactie op Fier

Zeer zeker!

één maand geleden

Reactie op Fier

Hier ook!

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik ben donderdag 25 weken, en de afgelopen dagen echt veel gevoeld, maar vandaag eigenlijk niks, of wel wat gerommel, maar niet zoals het de afgelopen dagen was.. zit gelijk in de stress en heb de VK al gebeld. Als ik me echt zorgen maak gewoon bellen zei ze en dan kan ik langs komen om naar het hartje te luisteren