148 Reacties
één maand geleden
Reactie op YH89
Wie heeft er nog meer een mini Rico Verhoeven in de buik? 🤭
Gisteravond ( ...
Wat leuk hé!
Hier had ik een schaaltje yoghurt op mijn buik geplaatst en door haar schopjes ging dat kommetje echt wiebelen 😍 ook een filmpje waar ik op mijn buik duw en wat later op diezelfde plek een bobbel verschijnt omdat ze terug duwt 😅
één maand geleden
Reactie op YH89
Gisteravond ( ...
Nou die van mij word of een voetballer of een bokser .. morgen 25 weken
Kleine druktemaker is het 🩵🤰🏼
één maand geleden
Reactie op YH89
Gisteravond ( ...
Lief hè! Ze zoeken echt al contact, blijkbaar horen ze mannenstemmen in de buik beter ook. Laatst ‘zwom’ onze baby ook tegen de hand van mijn vriend aan. We konden helemaal de contouren van haar lijfje voelen. Na een minuutje of zo ging ze weer terug naar achteren. Heel bijzonder!
één maand geleden
Reactie op Miesvdv
Mijne is aardig druk. Maar nu maak ik me dus ook al heel gauw zorgen als ik ...
Hoever ben je? Vanaf 22 weken ontwikkelen baby's een duidelijker waak/slaapritme. In principe zou je elke 2 a 3 uur wat moeten voelen als je 24 weken bent. Met je placenta voor vanaf 28 weken.
één maand geleden
Het lijkt wel alsof de baby heel de avond en nacht wakker is,hebben jullie dat ook🫠
één maand geleden
Ik ben 21 weken vandaag en hoewel ik afgelopen 2 weken de baby echt al voelde stampjes geven enz, voel ik de laatste 2 dagen eerder gerommel en gefriemel, als iemand die gewoon de hele tijd een beetje ligt te woelen. En vaak ook niks, dan maak ik me zorgen omdat de beweging dus al duidelijker en vaker is geweest…nog iemand die het zo ervaart?
één maand geleden
Reactie op Iris_x
Ik ben 21 weken vandaag en hoewel ik afgelopen 2 weken de baby echt al voel ...
Bij mij wisselt het ook heel erg. Vaak twee dagen super druk, dan een aantal dagen vrij rustig en ander gevoel qua schopjes, om vervolgens weer toe te nemen. Ligt er hier echt aan hoe de baby ligt
één maand geleden
Reactie op Iris_x
Absoluut hetzelfde hier. Ik voel mn baby al vanaf een week of 18 maar het wisselt per dag enorm hoe veel en hoe duidelijk ik het voel. Ik maak me ook altijd ongerust op dagen dat ik minder voel, maar heb gaandeweg wel geleerd dat het zich gewoon heel erg wisseld. Gisteren maakte ik me ongerust, vandaag vond er een hele kickbokstraining plaats 😜. Gedachte die mij helpt is dat als ik de baby meer dan een dag niet goed voelt ik van mezelf de vk mag bellen. Is tot nu toe niet nodig geweest.
één maand geleden
Reactie op Iris_x
Ik ben donderdag 25 weken, en de afgelopen dagen echt veel gevoeld, maar vandaag eigenlijk niks, of wel wat gerommel, maar niet zoals het de afgelopen dagen was.. zit gelijk in de stress en heb de VK al gebeld. Als ik me echt zorgen maak gewoon bellen zei ze en dan kan ik langs komen om naar het hartje te luisteren