148 Reacties

één maand geleden

Deze kleine man wordt fan van monkey town want gebruikt mijn blaas als trampoline 🙈

één maand geleden

Reactie op Fier

Voelen jullie de baby ook een stuk beter als je op je rug ligt? Ik lees ove ...
Jup!

één maand geleden

Reactie op SpruitFebruari2025

Ik ben donderdag 25 weken, en de afgelopen dagen echt veel gevoeld, maar va ...
Zoveel ik gisteren voelde, zo weinig voel ik vandaag. Maak me dan altijd zo’n zorgen, vind het soms zo zenuwslopend. Heb hier zo geen vk waar ik eens naar het hartje kan gaan luisteren helaas. Als ik me zorgen maak moet ik meteen de gynaecoloog bellen, of de vroedvrouwen van het zh, en dan moet ik meteen langs gaan. Vind ik dan weer zo overdreven soms, als ik buiten het minder voelen geen andere klachten heb althans.

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Zoveel ik gisteren voelde, zo weinig voel ik vandaag. Maak me dan altijd zo ...
Hier precies hetzelfde! Gister een super drukke baby, vandaag heel rustig. Probeer me maar vast te houden aan het feit dat de baby waarschijnlijk nu anders ligt. En dat ik wel iéts voel, dus er is leven. hopelijk laat de baby vandaag weer even duidelijk aan je merken dat hij/zij er is:)

één maand geleden

De baby schopte er bij mij ook flink op los! Nu sinds iets meer dan week 23 voel ik het niet meer behalve als ik lig dan voel ik de baby zichzelf wel verplaatst, vind het wel vervelend wat heb die bevestiging erg nodig,

één maand geleden

Reactie op Boy or Girl

De baby schopte er bij mij ook flink op los! Nu sinds iets meer dan week 23 ...
Ik heb dat ook. Vanaf circa 23 weken zijn haar bewegingen wat zachter geworden, nu morgen 26 weken en het is nog steeds zo. Af en toe wel momenten dat ze wat harder trapt, maar ik ga er vanuit dat ze gewoon een rustige baby is. Inderdaad lastig soms, de bevestiging van een flinke trap in je buik is altijd fijn.