10 Reacties

5 dagen geleden

Ik heh precies het zelfde. Voel de kleine man al een tijdje. Alleen sinds dat wij nu op vakantie zijn in Griekenland voel ik de kleine man eigenlijk niet meer…

5 dagen geleden

is heel normaal hoor kleintje heeft nog zoveel ruimte vanaf 28 weken moet je het elke dag voelen

5 dagen geleden

Reactie op Tas15

Ik heh precies het zelfde. Voel de kleine man al een tijdje. Alleen sinds d ...
Ja dit heeft zo veel stress, en merk dat ik de hele dag maar bezig ben met voel ik iets ja of nee..

5 dagen geleden

Ik heb helaas geen ervaring maar ervaar precies hetzelfde als jij, maak me er ook zorgen om. Het lijkt alsof het op een andere plekje is gaan liggen. Ik heb dinsdag een echo en kijk daar erg naar uit om toch weer even bevestiging te hebben dat (hopelijk) alles goed is.

5 dagen geleden

Reactie op Estyvdloosdrecht

Ja dit heeft zo veel stress, en merk dat ik de hele dag maar bezig ben met ...
Ja klopt ik ook..

5 dagen geleden

Ik ben 18+6 en heb nog Niks gevoeld

5 dagen geleden

Ik ben afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest voor precies dezelfde reden. Zij heeft toen omdat ze veel tijd over had even gekeken met de echo, maar dit was omdat ik ook wat bloedverlies had. Mijn verloskundige gaf aan dat het op onze termijn nog niet noodzakelijk is om de baby elke dag te voelen. Bij mijn kleine man kwam het omdat hij als een balletje opgekruld in mijn rug lag, met zijn handjes en voetjes naar mijn rug gekeerd. Vandaar dat ik de trapjes niet meer in mijn buik voelde. Ik zou me dus echt geen zorgen maken in deze situatie. Maar dat kan ik eigenlijk niet zeggen want ik deed precies hetzelfde. Mijn verloskundige was heel begripvol dus misschien is het voor jezelf fijn om daar wat bevestiging te krijgen door bijvoorbeeld een keer naar het hartje te mogen luisteren🥰❤️

5 dagen geleden

Ja hoor. Ze heeft nu nog zoveel ruimte en kan met gemak draaien en een andere kant op schoppen. Je kan altijd even je verloskundige bellen voor geruststelling.

5 dagen geleden

16 weken en eergisteren het kindje voor het eerst gevoeld! (Placenta ligt ook achter)