25 Reacties

16 dagen geleden

Ik was standaard met neutral wasmiddel. Via plein.nl zijn ze vaak 1+1 gratis. Fris ruiken doet het wasmiddel zelf niet, zit natuurlijk niets van geur aan. Het is echt gewoon neutraal. Ik doe er wel wasverzwachter met een geurtje bij. Vind de geur zelf erg subtiel op deze manier. Je zou kunnen beginnen met een geurloos wasmiddel en later kijken of je kindje tegen wasverzachter met geur kan? Als je kleding gewassen en proper is zal het sowieso niet stinken/ muf zijn ondanks een neutraal wasmiddel als je daar misschien bang voor bent.

16 dagen geleden

Ik gebruikte bij de eerste gewoon robijn en zal ik nu ook doen! Maar je hebt gewoon de neutral wasmiddel!

16 dagen geleden

Ik gebruikte de eerste maanden bij mijn dochtertje Le chat bebe, na een 6 tal maanden geprobeerd of zij ander wasmiddel kon verdragen en sindsdien gebruik ik dezelfde als ons 🤗 ga dat deze keer ook weer zo doen

16 dagen geleden

Moet je daar perse een speciaal wasmiddel voor gebruiken? 😅😅😅 kan me niet herinneren dat ik dat bij familie/vrienden ooit heb gehoord dat ze dat doen 😨 wij gebruiken gewoon Robijn, was eigenlijk van plan dat te blijven gebruiken alleen dan zonder wasverzachter 😂

16 dagen geleden

Wij gebruiken een soort Neutral maar dan van Plus eigen merk. Zowel wasmiddel wit, kleur, en wasverzachter. Super cheap en ze gaat er goed op! De zwarte kleren wassen we inmiddels weleens mee met onze was, en dus Lenor of Robijn wasverzachter, maar merk dan toch dat haar huidje een beetje vaag wordt. Beetje plekjes hier of daar. Ze is nu twee dus we dachten dat het wel zou kunnen maar niet dus 😊. Maar ik lees ook weleens mensen die 'chemischere' wasmiddelen gewoon vanaf dag 1 gebruiken en nergens last van hebben!

16 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Moet je daar perse een speciaal wasmiddel voor gebruiken? 😅😅😅 kan me nie ...
Overal is wat voor te bedenken wat goed en beter is.. hier ook lekker robijn met veel parfum zodat alles lekker ruikt. 😂😂🥰

16 dagen geleden

Ik deed neutral, 2 gekocht (1+1 gratis) en toen het bijna op was probeerde ik of hij tegen ons normale wasmiddel kon, dan kon hij dus prima. Sinds die tijd heb ik nooit meer wasverzachter gebruikt voor niks 😅.

16 dagen geleden

Persil sensitive gel voor baby’s

16 dagen geleden

Heb altijd deze gebruikt van de ah bij mijn 2 jongens en ga deze nu ook weer voor onze kleine meid gebruiken heel fijn! 😊

16 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Moet je daar perse een speciaal wasmiddel voor gebruiken? 😅😅😅 kan me nie ...
Niet moet, maar een babyhuidje vers uit de baarmoeder kan erg gevoelig reageren en het is de vraag hoe leuk ze een sterke geur vinden.

16 dagen geleden

Ik maak altijd zelf wasmiddel.. Gezonder en goedkoper. Ik gebruik Marseille vlokken. Het ruikt niet zo sterk als de bekende merken. Maar het wordt schoon en ruikt wel fris. En dat kan ik zorgeloos gebruiken voor de baby

16 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Moet je daar perse een speciaal wasmiddel voor gebruiken? 😅😅😅 kan me nie ...
Robijn kan prima! Bij ons zoontje geen probleem. We zijn zelf wel overgestapt nu op wat anders, ‘gifvrijer’ omdat we met alles wat beter zijn gaan opletten, maar buiten dan kan het prima

16 dagen geleden

Dit is 1 van de betere wasmiddelen! https://hemnature.com/products/natuurlijk-vloeibare-wasmiddel Paar drupjes wasparfum erbij voor een lekker geurtje

16 dagen geleden

Dit is nog een aanrader voor goede babyproducten gifvrij, mocht je het interessant vinden: https://www.instagram.com/ismeepureliving?igsh=a3VvazBnOTRzM201 In haar highlights kopjes verzorging staat alles (spoiler: van naïf evenals neutral zijn zeker niet alle producten zo goed als ze beweren)

16 dagen geleden

Incia

16 dagen geleden

Ik gebruikte bij mijn eerste dochter neutral. Zowel wasmiddel als wasverzachter. N.a.v. een tip van de kraamverzorgster depten we een beetje haarlotion van Zwitsal op haar kleren als we die aantrokken. Dan kwam het niet in aanraking met haar huidje, maar rook ze toch heerlijk naar Zwitsal.

16 dagen geleden

Ik heb bij geen van mijn kinderen ander wasmiddel gebruikt als wat wij zelf gebruiken en nooit over nagedacht ook of dat advies gekregen. Ik was altijd met Ariël en heb robijn wasverzachter

16 dagen geleden

Ik gebruik al heel lang die van Incia gemaakt van kokoszeep en parfum vrij. Gebruik het gewoon voor alle was ook die van ons.

16 dagen geleden

In de babytijd hebben wij altijd Klok wasmiddel gebruikt, is zeer babyvriendelijk en ruikt toch fris. We hebben nu Neutral maar dat vind ik soms wat muffig, tenzij er een schepje Biotex bij gaat. Inderdaad, bij babies is (mama's) geur superbelangrijk, ik kreeg van de kraamverzorgende ook de tip om in het begin geen deo te gebruiken. En, je zal zelf ook vinden dat je baby heerlijk ruikt, daar wil je echt geen heftig wasmiddel geur aan hebben ;-)

16 dagen geleden

Incia heeft speciaal baby wasmiddel