25 Reacties

16 dagen geleden

Ik maak altijd zelf mijn wasmiddel met natuurlijke producten. Ik was hier eerst sceptisch over, want: word mijn was dan wel schoon? Maar yes het werkt perfect! Voor de geur gebruik ik natuurlijke etherische olie en als wasverzachter natuur azijn. Wasmiddel en wasverzachter bevatten veel schadelijke stoffen. Wat wasverzachter bijv doet, is een vetlaagje creëren over je kleding waardoor de was zachter aanvoelt. Het probleem is dat hierdoor je kleding minder goed 'ademt'. En dit is niet goed voor je huid. Je huid komt in direct contact met de vetlaag, dit kan zorgen voor irritaties en zelfs eczeem. Dit geldt vooral voor mensen met een gevoelige huid, ouderen en baby's.

16 dagen geleden

Ik maak trouwens vaak een hele lading. Ook voor vrienden en familie. Mocht iemand interesse hebben. Stuur me een berichtje 👍🏼

15 dagen geleden

Reactie op EsméeElise

Ik maak altijd zelf mijn wasmiddel met natuurlijke producten. Ik was hier e ...
Vrijwel overal mee eens, maar niet alle wasmiddel, er zijn hele goede op de markt! (Zoals dus Incia)

15 dagen geleden

Attitude

11 dagen geleden

Wij gebruiken sinds de kleine er is neutral waspoeder. Voor mijn man en mij uiteindelijk ook fijner (hiervoor gebruikten we ariel), aangezien wij allebei een eczeem gevoelige huid hebben. Wasverzachter gebruikten we om die reden al nooit. Kleren ruiken hier gewoon lekker fris! Ik vind die kleding met wasparfum of heftige Wasverzachter echt verschrikkelijk ruiken tegenwoordig, veel te heftig 😅