13 Reacties

3 weken geleden
Reactie op Bammie13
Mijn baby ligt regelmatig even alleen op zijn speelkleed,
De box vind hij v ...
Ik vind het een beetje zielig ofzo haha, heb het idee dat ik hem zou moeten vermaken

3 weken geleden
Mijn baby vind het heerlijk om eventjes alleen in de box te spelen. Daarna valt ze sinds zelf in slaap voor een dutje in de box.
Als ik haar zou oppakken in zo'n speelmomenten, dan gaat ze jammeren.
in mijn ervaring heeft ze dan ook een de tijd om rustig te spelen op haar eigen tempo en waar haar ogen zelf op vallen.

3 weken geleden
Reactie op Newmom12345
Ik vind het een beetje zielig ofzo haha, heb het idee dat ik hem zou moeten ...
Heel herkenbaar dit. Vooral die eerste weken. Dan had ik haar alleen slapend bij me en lag ze wakker in de box. Ik voelde me dan zó schuldig. Inmiddels is dat wel iets minder geworden

3 weken geleden
Mijn eerste is 8 en heeft zichzelf tot haar 6e heel slecht zelf kunnen vermaken.
Mijn baby nu kan zich al zeker 10/15 min vermaken in de box.
Ik weet zeker dat het mijn schuld is dat mijn oudste zichzelf slecht kan vermaken.
Nu leg ik de jongste gewoon in de box en ga stofzuigen. En ik pak haar pas als ze huilt en zichzelf dus niet meer kan vermaken.

3 weken geleden
Ik laat ons zoontje ook af en toe even in de box. Dan kan ik ook snel iets te eten maken of naar de wc haha. Hij houdt het ook niet heel erg lang vol, maar de muziekmobiel vindt hij wel leuk.

3 weken geleden
Mijn dochter (9 weken) vind het prettig in de box en op het speelkleed. Ze maakt geluid, lacht en heeft echt lol. Ik merk dat ze zichzelf heel goed kan vermaken en probeer dit dan ook te stimuleren.

3 weken geleden
Oh ja zeker wel. Heb ook een peuter rondlopen en die wil ook weleens de volledige aandacht hebben. En moet ook het huishouden kunnen doen. Dan kan hij prima even in de box spelen of slapen.
Scheelt wel dat ik een hele tevreden baby heb die zich echt prima vermaakt in de box. Laat hem nooit huilen oid.
Moet wel zeggen dat ik t bij mn dochter minder deed. Maar toen had ik alleen een baby en dan heb je alle tijd om de hele dag te spelen/ vermaken. Met 2 kinderen gaat dat gewoon niet.