19 Reacties

11 dagen geleden

Baby’s bewegen ook in hun slaap hahah

11 dagen geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/kan-een-baby-teveel-bewegen-6DdYLRV?utm_source=24Baby&utm_medium=app Heel toevallig laatst een topic hierover geopend. Miss heb je er wat aan🌸

11 dagen geleden

Precies zelfde verhaal. Soms schrik ik er van hoe actief ze is. Of ze wel haar rust genoeg pakt 🤭

11 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Baby’s bewegen ook in hun slaap hahah
Dit 😊

11 dagen geleden

Hier ook een baby die de hele dag door mega actief is in m’n buik. Verloskundige zegt dat dit juist een goed teken is dus daar hou ik me maar aan vast. Maar soms maakt het me toch wel een beetje onzeker!

11 dagen geleden

Hier ook, eerste zwangerschap maar hij beweegt zo veel heb ik het idee. Ik ‘voel’ hem alleen niet als ik druk bezig ben en niet oplet. Maar zodra ik zit voel ik het gelijk weer. Ik heb ook echt het idee dat hij de laatste tijd telkens van rechts naar links en terug beweegt. Voel steeds vaker mijn buik helemaal van binnenuit omdraaien door hem 😂

11 dagen geleden

Ik had dit bij mijn zoontje ook, nu ook wel, maar ietsjes minder. Ik heb een kergezonde zoon met gewoon lekker veel energie! Had niks aan anders verwacht na alle drukte in de buik haha

11 dagen geleden

Mijn baby probeert door mijn buik heen te prikken🥲 auw haha.

11 dagen geleden

Hier ook Eerste zwangerschap maar hij is zelden rustig… De Gyn had ook verteld dat ik door de kleine man binnen in me buik blauweplekken heb zo druk is die haha ze zegt dat het geen kwaad kan dag hij zo druk is maar dat het voor mij ja vervelend is Ik zeg wel eerlijk ik heb liever zo druk kindje in me buik zodat ik weet waneer ik misschien aan de bel moet trekken. Vriendin van me is ook zwanger en die heeft juist het tegenovergestelde haar kindje is zo rustig dat ze zich juist vaak zorgen maakt of het oke gaat. Enige wat ik nu kan zeggen geniet van dat je hem/haar goed voelt 🥰

11 dagen geleden

Drukke baby is een blije baby zeiden ze tegen mij

11 dagen geleden

Ik heb ook een kleine druktemaker, wanneer ik beweeg is hij/zij rustig. Zodra ik weer rustig zit of in bed lig dan begint de kickboks sessie weer 🤭

11 dagen geleden

Hier indd ook, eigenlijk al vanaf week 22/23. En dat met placenta aan de voorkant 🫣 En ze zeggen ook dat op linkerzij het beste ligt maar als ik op links lig begint ze gelijk vervelend te ‘duwen’ dus lijkt me niet dat ze die houding lekker vind. Meerdere dit?

11 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Hier indd ook, eigenlijk al vanaf week 22/23. En dat met placenta aan de vo ...
Ik denk eerder dat ze dan net energie krijgt. Links wordt aangeraden omdat de doorbloeding dan het best is, dus je kindje krijgt dan de meeste voedingastoffen en zuurstof.

11 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Linker zij is juist goed , placenta word goed doorbloed dan. Mijn kleine ventje beweegt dan nog meer als ik op mijn linker zijde lig.

11 dagen geleden

Hier ook haha en het eerste mannetje was ook al zo druk. Hier was buiten de buik net zo een bewegelijk mannetje, inbaker doeken hielpen enorm!

11 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Ja! Precies het zelfde. Ik kan ook niet helemaal peilen of hij gewoon lekker aan het bewegen is of misschien de houding vervelend vind. Mijn placenta zit ook voor en ik had begrepen dat wanneer je op je linkerzijde ligt, deze beter doorbloed is en je daarom ook alles beter voelt.

11 dagen geleden

Hier ook, is de afgelopen tijd ook toegenomen! Soms voelde ik haar even 3-4 uur niet maar tegenwoordig zeker wel de hele dag door. Ze worden ook groter

11 dagen geleden

Reactie op 89dnielle

Drukke baby is een blije baby zeiden ze tegen mij
Heerlijk, mijn kleine manneke maakt me zeker ook blij en gelukkig door zijn drukte🥳

11 dagen geleden

Inderdaad een goed teken. De baby voelt zich dan fijn. Daarnaast ook een mooie oefening voor de spiertjes, zodat ze sterk worden.