154 Reacties

één maand geleden

Oh je had er meer in dan ik! Ik had geen muisjes en sokjes. Ik ga zo die van de Kruidvat ophalen, zal dan even een foto plaatsen of het wat is:) Ik vond zelf die van babydump ook best leuk.

één maand geleden

Babypark Babydump Kruitvat De blije doos

één maand geleden

Oh wat Jammer de etos had een gratis box/tas.

één maand geleden

Deze is van de kruitvat

één maand geleden

Reactie op Chrissy1985

Deze is van de kruitvat
Is dit de vernieuwde doos ? In de tas zat anderhalfjaar terug luiers/doekjes/badschuim/shampoo. Dus deze box is wel uitgebreid , leuk

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Is dit de vernieuwde doos ? In de tas zat anderhalfjaar terug luiers/doekj ...
Ja denk ik! Ik heb hem zelf net ook opgehaald en zat vrijwel hetzelfde in:) beste die ik tot nu toe gehad heb denk ik. Zowel dingen voor baby als voor mama:)

één maand geleden

Super leuk pakket van de etos! Ben alleen echt allergisch voor die ronde speentjes. Hadden hem ook voor mijn zoontje, tweede kindje, maar heel z'n mond en gebit is hierdoor vergroeid. Ik werk op de kinderopvang en daar kun je de kinderen vanaf 2 jaar er precies uithalen wie zo'n speentje gehad heeft. 🥲 Niet alleen tanden groeien er rond van, de tong spier blijft heel slap en hun taal (uitspraak) is aanzienlijk minder!

één maand geleden

Reactie op Chrissy1985

Deze is van de kruitvat
Ik heb mijn kruidvatdoos nog niet open gemaakt maar zal zo teleurgesteld zijn als ik dit niet krijg 😅

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb mijn kruidvatdoos nog niet open gemaakt maar zal zo teleurgesteld zi ...
Lijkt me wel dat je hetzelfde krijgt hoor. Die van mij heeft alleen haar elastiekjes ipv een knip, maar verder is alles hetzelfde zoals op de foto:)

één maand geleden

Enige nadeel van die kruidvat doos: de kortingsbonnen zijn 'maar' tot 31/12/24 te gebruiken. Dus dat wordt alvast wat dingen op voorhand inslaan :)

één maand geleden

Reactie op Fier

Enige nadeel van die kruidvat doos: de kortingsbonnen zijn 'maar' tot 31/12 ...
Ga de mijne straks toch maar eens open doen, staat al een week in mijn keuken 🤭 ja die bonnen zijn een ding, de roze doos hier gaf mij enkel bonnen die vorige maand of zelf 2 maanden geleden al gebruikt had moeten worden 😅 heb een mail gestuurd en ze zeggen haal een nieuwe, maar er stonden zoveel dozen dat ik niet denk dat er al iets anders in zal zitten.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ga de mijne straks toch maar eens open doen, staat al een week in mijn keuk ...
Oh wat stom! Via de verloskundige had ik bonnen van de Kruidvat die tot ergens in 2025 gebruikt konden worden, dus had gehoopt dat dat nu ook zo was. Maar op goed ook zonder die kortingsbonnen is het een leuk pakket:)

één maand geleden

De Kruidvat box is inderdaad een goed gevulde box! Verder heb ik een gratis romper bij de Zeeman kunnen halen, wel mouwloos dus wat maatjes groter gekozen voor volgende zomer alvast 🤣

één maand geleden

Reactie op Chrissy1985

Deze is van de kruitvat
Wat een goed gevulde box zeg! Ga ik ook eens naar kijken. Thanks voor de tip😊

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ga de mijne straks toch maar eens open doen, staat al een week in mijn keuk ...
Ja dat had ik dus ook voor. Ik ga over een paar maanden nog eens terug 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Chrissy1985

Deze is van de kruitvat
Hoe krijg je deze? Ik heb het via de website geprobeerd maar het lukte me niet….

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Is dit de vernieuwde doos ? In de tas zat anderhalfjaar terug luiers/doekj ...
Vorige week opgehaald

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Hoe krijg je deze? Ik heb het via de website geprobeerd maar het lukte me n ...
Via de website heb ik de box besteld

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Hoe krijg je deze? Ik heb het via de website geprobeerd maar het lukte me n ...
Ik heb hem ook via de website. Kon hem zo toevoegen aan het winkelmandje en bestellen zoals je dat bij een gewone bestelling zou doen.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb hem ook via de website. Kon hem zo toevoegen aan het winkelmandje en ...
Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien dat ik het kan aanvragen en elke keer krijg ik dan de melding dat ik me opnieuw moet inloggen of mijn kaart moet activeren (werd reeds gedaan).