157 Reacties

één maand geleden

Dit zit in de box van de babydump

één maand geleden

Ik kan die van de etos niet vinden, hoe vraag ik die aan en waar?

één maand geleden

bij de zeeman kan je trouwens ook een gratis romper aanvragen en ophalen🥰

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik kan die van de etos niet vinden, hoe vraag ik die aan en waar?
Dit is de naif babybox. Eerste 1000 dagen (de naam is iets in die richting).

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Mijn kaart is niet geactiveerd denk ik (krijg altijd foutmelding in de winkel). Ik heb ingelogd bij de kruidvat, mijn mailadres ingevoerd en via de link in de mail geklikt op "bestel kadobox". Toen zat die in mijn winkelmandje of kon ik hem toevoegen (weet niet meer zeker) en kon ik hem "kopen". Misschien even contact nemen met de klantendienst?

één maand geleden

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam via de mail of de telefoon? Misschien dat moeders die dit al eerder hebben gedaan (bv vorige zwangerschap) dit weten?

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Oh nee volgens mij valt dat heel erg mee. Is me niet per se opgevallen in ieder geval. En anders ben je zo weer uitgeschreven :)

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Ik heb heb er veel gehaald met mijn zwangerschap in 2022, behalve ouders van nu die je een 1 á 2x belt om hun tijdschrift abbonement aan te smeren (maar dan zeg je gewoon nee), heb ik er geen problemen of veel spam mee gehad

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Ik heb dit ook, zowel via app als website. Het zit in een soort 'loop' ofzo. Elke keer terug naar die 'activieer je account' of 'log in'. Ik BEN ingelogd en m'n kaart IS geactiveerd AAAAAAH. Wordt hier fckng boos van.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ik heb dit ook, zowel via app als website. Het zit in een soort 'loop' ofzo ...
Dit krijg ik ook inderdaad! Heel vervelend!

één maand geleden

Reactie op Fier

Enige nadeel van die kruidvat doos: de kortingsbonnen zijn 'maar' tot 31/12 ...
Ooh bij mij zijn ze geldig tot 31-12-2025, dus hoef niet te haasten. Heb hem van de week opgehaald

één maand geleden

Reactie op Misty91

Ooh bij mij zijn ze geldig tot 31-12-2025, dus hoef niet te haasten. Heb he ...
Nou zeg, wat stom. Dan heb ik de verkeerde gekregen denk ik? Heb hem gisteren opgehaald namelijk. Ach ja, is niet anders

één maand geleden

Reactie op Fier

Nou zeg, wat stom. Dan heb ik de verkeerde gekregen denk ik? Heb hem gister ...
Kan je niet naar de winkel terug en dit aangeven?

één maand geleden

Reactie op Misty91

Kan je niet naar de winkel terug en dit aangeven?
Ja even kijken of ik daar echt moeite voor wil gaan doen🙈 Misschien moesten deze gewoon eerst op en heb ik 'pech' ik kan het natuurlijk prima gebruiken, alleen moet ik dan sommige dingen wat eerder aanschaffen

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ik heb dit ook, zowel via app als website. Het zit in een soort 'loop' ofzo ...
Dit had ik ook! Uiteindelijk was ik er helemaal klaar mee en heb ik de klantenservice een bericht gestuurd. Die leggen hem dan in je winkelmandje. Hij stond er bij mij toen eerst voor 80 euro in, maar na opnieuw inloggen netjes voor 0,00. Mijn bonnen zijn overigens ook tot 31-12-2024 geldig, maar voor veel dingen op zich prima om het eind december in huis te gaan halen denk ik🙃

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

bij de zeeman kan je trouwens ook een gratis romper aanvragen en ophalen🥰
Wat leuk! Ga ik zeker doen

één maand geleden

Oh voor de Kruidvat box: jullie moeten je mail nakijken! Ik had dus zoals eerder gezegd ook problemen om het aan te vragen, maar plots zag ik toch een mail van Kruidvat met babybox in titel. Daarop geklikt en zo kon ik het wel aanvragen. Wat een gedoe allemaal.

één maand geleden

Nou, compleet uit het niks klik ik voor de 100e keer op exact dezelfde link op dezelfde pagina, en ineens vraag ie om de uitgerekende datum en zegt ie dat ik een mailtje krijg. Hèèèhhhh hèhhhh. M'n bloeddruk is inmiddels 180 maar best joh. Zulke dingen kan ik echt heel slecht tegen. Ik heb dan het idee dat ze het je bewust extra moeilijk maken zodat gewoon minder mensen die box aanvragen en het opgeven. Maar goed, gelukt. Adem in, adem uit.. 😮‍💨

één maand geleden

Die etos box ziet er goed uit. Het geld wel waard. Maar ik kan het niet vinden op de site??

één maand geleden

Reactie op QueXan

Die etos box ziet er goed uit. Het geld wel waard. Maar ik kan het niet vin ...
Volgens mij is dit hem: https://naifcare.com/pages/naif-x-etos-babybox