157 Reacties

één maand geleden

Iemand die van babypark ontvangen? Er staat ter waarde van 80 euro dus het zal ongetwijfeld leuk moeten zijn, maar het is nogal een eind rijden voor me 😅. Is het de drive waard?

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Iemand die van babypark ontvangen? Er staat ter waarde van 80 euro dus het ...
Wat ik gelezen had viel die tegen, er zit een waardebon in van €50 euro die je alleen kan besteden als je je hele babykamer daar koopt.

één maand geleden

Reactie op annelynnn

Wat ik gelezen had viel die tegen, er zit een waardebon in van €50 euro die ...
Serieus 😵‍💫? Niet vrij te besteden (want dan was het het waard)? Nou laat dan maar..

één maand geleden

https://vm.tiktok.com/ZIJW1r5s7/ Ik heb deze pakketten gehaald. Moet die van de etos nog halen. Mis ik nog wat?

één maand geleden

Reactie op Es2025

https://vm.tiktok.com/ZIJW1r5s7/ Ik heb deze pakketten gehaald. Moet die v ...
Kan je vertellen welke boxen je hebt gehaald? Heb geen tiktok en kan het niet zien.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Iemand die van babypark ontvangen? Er staat ter waarde van 80 euro dus het ...
Dit is het pakketje van de babypark. Leuk maar of het een flinke afstand waard is...

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Kan je vertellen welke boxen je hebt gehaald? Heb geen tiktok en kan het ni ...
Prenatal, babydump, kruidvat, babypark, zeeman (is alleen een rompertje). + de etos die k nog moet ophalen. Ik zie nu net dat je ook bij de ikea een box kan halen als je een family pas hebt en bij de Plus na je bevalling.

één maand geleden

Reactie op Es2025

Prenatal, babydump, kruidvat, babypark, zeeman (is alleen een rompertje). + ...
Ohja kijk nou, de plus: https://www.plus.nl/acties/kiekeboebox Wat grappig, bestel daar elke week dus dat komt wel goed.

één maand geleden

Ikea is alleen bij Ikea Duiven zie ik!

één maand geleden

Ik vind die van Etos en Kruidvat echt heel mooi en goed gevuld. Heb die van de Prenatal en babydump ook aangevraagd, alleen nog ophalen!

één maand geleden

Ik heb 2x de bije doos gehaald bij de Prenatal.

één maand geleden

Reactie op Es2025

Prenatal, babydump, kruidvat, babypark, zeeman (is alleen een rompertje). + ...
Denk dat dit het grotendeels wel is ind. Je hebt nog je de zwanger en babybox bij ah. En ind sommige supermarkten

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Is het al gelukt? Ander misschien eens zo proberen: https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-gratis-baby-kadobox-/p/5954653?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_Na1BhAlEiwAM-dm7PDcskfHFayCMomhMDmWLpFCa-OoJg5JWZkbDpwS-7ot4NJV-wCjDBoCnLkQAvD_BwE

één maand geleden

Hema ook, maar alleen als je een Hema zorgverzekering heb en nog wat voorwaarden (kan me niet voorstellen dat iemand bij de Hema een zorgverzekering afsluit 😅.. Correct me if I'm wrong)

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Hema ook, maar alleen als je een Hema zorgverzekering heb en nog wat voorwa ...
Ohh ja wat goed dat je het zegt, ik heb via CZ een kraampakket gekregen. Zitten wel wat handige dingetjes in, maar geen must

één maand geleden

hoe bestellen jullie die van de etos, kan t nergens vinden.

één maand geleden

Reactie op Sannn_

hoe bestellen jullie die van de etos, kan t nergens vinden.
Er staat een link in dit topic van Naif. Dat is em

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Dan stat je geboortedatum niet goed ingevuld waarschijnlijk! Dat had ik namelijk ook 🤣

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Dit is het pakketje van de babypark. Leuk maar of het een flinke afstand wa ...
Heb je ook een mailtje gehad over een terugroepactie voor het maantje? Ik heb het pakket kort geleden opgehaald maar had geen Naif pakketje maar een flesje. En bij mij zat het maantje er niet in, maar kreeg wel een mailtje dat het lusje kan loslaten wat gevaarlijk kan zijn!

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Dit is het pakketje van de babypark. Leuk maar of het een flinke afstand wa ...
Bij ons zat dat maandje en die naïef set er niet eens bij.