157 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Heb je ook een mailtje gehad over een terugroepactie voor het maantje? Ik h ...
Heb even een foto van internet geplukt. Dit zat er eind 2023 namelijk in de tasjes en veranderd veelal maar weinig. Destijds geen mail over terugroepactie gehad. Inhoud toch iets veranderd als ik jouw berichtje lees.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Hema ook, maar alleen als je een Hema zorgverzekering heb en nog wat voorwa ...
Waarom niet? Ben al jaren via Hema verzekerd en gaat echt prima. Is onderdeel van Mensiz. En krijg 10% korting op aankopen bij de Hema. Scheelt best wat met al die baby aankopen!

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Dit is het pakketje van de babypark. Leuk maar of het een flinke afstand wa ...
Ik heb deze net opgehaald, zowel naïf pakketje als het maantje zaten er niet in😕 maar toch altijd leuk

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ik heb deze net opgehaald, zowel naïf pakketje als het maantje zaten er nie ...
Gratis dus alles is ind leuk mee genomen. Iets vervangend erin of enkel romper/speen/spuugdoek?

één maand geleden

Reactie op Ooievaar2023

Gratis dus alles is ind leuk mee genomen. Iets vervangend erin of enkel rom ...
Jaa precies, nee alleen romper speen en spuugdoek😁

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ik heb deze net opgehaald, zowel naïf pakketje als het maantje zaten er nie ...
Het maantje geven ze niet meer mee omdat er een veiligheidswaarschuwing voor geldt. Kreeg er toevallig een mailtje over, omdat ik 'm bij m'n dochter gekregen had.

één maand geleden

Als je een account aanmaakt bij de DM in Duitsland, krijg je ook een gratis koffertje. Glückskind het het. Alleen krijg je het koffertje pas na de geboorte. Ik heb de geboortedatum naar voren gehaald om het koffertje te halen. Erg leuk! Ik kreeg zelf een mooie, grote hydrofiele doek gratis! Met je dm account ook meerdere leuke acties. Korting op babyverzorging, kleertjes en gratis producten zoals billendoekjes of een baby product van nivea. Ik vind het de moeite waard als je natuurlijk dichtbij de grens van Duitsland woont!

één maand geleden

Reactie op Annechien-

Als je een account aanmaakt bij de DM in Duitsland, krijg je ook een gratis ...
Mocht je toevallig een Rossmann, kaufland of babyone in de buurt hebben kun je je daar ook aanmelden. Bij de Kaufland krijg je zelfs een gepersonaliseerde handdoek 😍

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Mocht je toevallig een Rossmann, kaufland of babyone in de buurt hebben kun ...
Hoe kun jeje aanmelden? ☺️

één maand geleden

Reactie op Iesje90

Hoe kun jeje aanmelden? ☺️
Babyone: via de website, babyone kaart aanmelden (Miss makkelijkste manier om te googlen) Kaufland: via de app familienmomente, en account maken en dan spreekt het voor zich. Rossmann: ook via de app, account maken en zwangerschap toevoegen. Even later krijg je een coupon van gratis tas ophalen en daarna van luiers een pak

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Dit krijg ik ook inderdaad! Heel vervelend!
Voor als het in de tussentijd nog niet gelukt is: ik had hetzelfde probleem bij de Kruidvat. Heb contact opgenomen met de klantenservice, ik kreeg een link. Ik moet hem nu via die link bestellen (je krijgt dezelfde pagina als waar je waarschijnlijk al op zit, maar hij werkt wél. Hij is nu toegevoegd aan mijn mandje. (Voor €60) Ik moet hem over een uur bestellen. Maar ik ben tenminste 1 stap verder, en anders ga ik gewoon weer chatten...

één maand geleden

Ik heb die van kruidvat dese keer naar mijn huis op laten sturen, komt morgen binnen als het goed is. Toen ik zwanger was van mijn zoontje was het nog het "oude" kruidvat pakket, dus ik ben erg benieuwd! Mijn schoonmoeder haalt de blije doos bij de prenatal voor me, die vond ik vorige keer erg leuk 😊 Ik ben zelf momenteel niet in staat om boxen te halen, dus dit is een prima oplossing zo

één maand geleden

Zojuist de 1000dagen box opgehaald en dit zat er bij mij is. Ze had enkel nog de jongens-variant (weet zelf geslacht nog niet) waardoor het blauwe hydrofiele doeken zijn. Anderszijds zit er wel weer een bloem-washandje van Little Dutch in.

één maand geleden

Reactie op Lousb12

Zojuist de 1000dagen box opgehaald en dit zat er bij mij is. Ze had enkel n ...
Ik wist niet eens dat er een jongens en meisjes variant was😅 welke kleur muisjes zaten er dan in?

één maand geleden

Reactie op Momof2boysss

Ik wist niet eens dat er een jongens en meisjes variant was😅 welke kleur m ...
Volgens mij is dat ook niet per se zo. Maar ze maken de box niet per se neutraal, dus ik denk dat er mensen zijn die iets rozes krijgen en dan dus 'meisjes variant' hebben. Ik had er een groen washandje of iets bij. Gewoon neutraal dus:) de muisjes heb ik niet, maar volgens mij zitten de feestmuisjes er bij, dus dat is oranje en paars ofzo?

één maand geleden

Reactie op Lousb12

Zojuist de 1000dagen box opgehaald en dit zat er bij mij is. Ze had enkel n ...
Ooooh ik heb daar geen eens opgelet. Dacht dat het allemaal hetzelfde was

één maand geleden

Reactie op Fier

Volgens mij is dat ook niet per se zo. Maar ze maken de box niet per se neu ...
Ik denk het zelf wel? Ze vroeg aan mij wat het geslacht was, waarop ik antwoordde "weet ik niet". Toen ging ze de box ophalen en zei ze dat ze toch enkel nog jongens-boxen hadden maar dat het enige verschil de kleur van de doekjes was. Ik had geen muisjes erin, wat op de foto staat is alles! Dus ook geen Weleda creme of sokjes, maar wel dus een toiletrol van the good roll 😂

één maand geleden

Kruidvatdoos eindelijk geopend 😅 zelfde als op de foto's hier. De bonnen zijn hier ook maar tot december 2024.

één maand geleden

Reactie op Lousb12

Ik denk het zelf wel? Ze vroeg aan mij wat het geslacht was, waarop ik antw ...
Oh wat gek! Hier is er niets over gevraagd. En vind dat doekje met bloemetjes die je hebt gekregen ook niet echt jongens achtig 🙈 maar kan goed dat ze bij jouw filiaal wel een onderscheid hebben gemaakt tussen jongens en meisjes boxen natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Je krijgt wel veel mails maar je kunt je ook meteen afmelden! Ik vond alleen in de babydoos van Prenatal wel mega veel reclame zitten in 2023