157 Reacties

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Ja, ik werd helemaal volgespamd. Afmelden was ook niet eens overal zo makkelijk. Bij de tweede baby ga ik ook geen gratis boxen aanvragen: in verhouding kreeg ik meer spam dan dat ik er aan inhoud echt wat aan had.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Bij de boxen die ik mijn vorige zwangerschap heb opgehaald heel weinig "gestalkt" Bij de blije doos van prenatal krijg je wel mails, maar die vond ik zelf niet vervelend, ik kreeg daarmee nog een aantal keer gratis dingen (een mutsje met naam, een boekje geloof ik en een gouden hartjes hangertje voor aan een ketting) Verder had ik de dozen van - kruidvat - niet echt extra reclame gehad - babypark - wat mails van babypark zelf waar je makkelijk voor af kan melden - babydump - hetzelfde als babypark (hele leuke doos trouwens, amper reclame erin ook) De dozen die je bij Albert heijn kon halen stonden erom bekend dat je helemaal dood gespamd werd op je mail èn telefoon, en dat er vooral reclame inzat, die heb ik geskipt. Maar die bestaat nu volgens mij ook niet meer. Wat ik gehaald had vond ik echt leuk, en ook de moeite waard!

één maand geleden

Reactie op Lalorisa

Ja, ik werd helemaal volgespamd. Afmelden was ook niet eens overal zo makke ...
Ik was ondertussen even verder gaan kijken en kwam die van de AH tegen. Ouders van Nu kom je inderdaad moeilijk vanaf en die gaan je echt bellen 😵

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Wat is jullie ervaring met die 'gratis' dozen? Krijgen jullie nu veel spam ...
Ik heb me voor bijna alles alweer afgemeld, tot nu toe werkt het. Sommige mails zijn leuk zoals de roze doos hier die je wekelijks een mail stuurt met updates over je kindje, zwangerschap en links bevat voor info of je doorstuurt om dingen te regelen bij bepaalde diensten mocht je er lid van zijn. Heb ook al mails gekregen met extra korting of iets om gratis af te halen zodat je het ook niet kan vergeten zoals het zeeman rompertje en een noukies pakje.

één maand geleden

Ik moet bij de kruidvat gewoon 60 euro betalen voor de doos, doe ik iets niet goed?😅

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ik moet bij de kruidvat gewoon 60 euro betalen voor de doos, doe ik iets ni ...
Ik had dit ook en als je dan verder gaat naar afleveren zegmaar kreeg ik volgendsmij dat ik 0.01 cent moet betalen en dat was het😁

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ik moet bij de kruidvat gewoon 60 euro betalen voor de doos, doe ik iets ni ...
Heb je wel een kruidvat pas?

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Mocht je toevallig een Rossmann, kaufland of babyone in de buurt hebben kun ...
Oh leuk!!

één maand geleden

Reactie op Fier

Heb je wel een kruidvat pas?
Ja heb ik.

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ik had dit ook en als je dan verder gaat naar afleveren zegmaar kreeg ik vo ...
Geprobeerd maar werkt ook niet. Heb ze al een berichtje gestuurd.

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ik moet bij de kruidvat gewoon 60 euro betalen voor de doos, doe ik iets ni ...
Ik had dit ook! Even uitloggen en weer opnieuw inloggen en dan wordt de prijs verrekend als het goed is!

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Ik had dit ook! Even uitloggen en weer opnieuw inloggen en dan wordt de pri ...
Ah dit is een goeie, ik had hetzelfde probleem en dit is de oplossing

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Ik had dit ook! Even uitloggen en weer opnieuw inloggen en dan wordt de pri ...
Ja, dat helpt! Top dankje 😊

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Ik heb dat ook en heb mijn pagina toen op desktop stand gezet en toen lukte het wel

één maand geleden

Babybox van kruidvat opgehaald net! Super leuk!!!

één maand geleden

Hier een Etos box! Ik hoefde niks te laten zien, dus had m ook kunnen ophalen zonder in te schrijven...

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Babybox van kruidvat opgehaald net! Super leuk!!!
Ben ik de enige die die duplo eend wil maken 😅

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ben ik de enige die die duplo eend wil maken 😅
Hahaha echt he, ik pakte de box uit en had echt meteen aaaa duplo dat ga ik bouwen haha maar zal vast nog wel gaan gebeuren😂

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ben ik de enige die die duplo eend wil maken 😅
Hahaha hier zag mijn zoontje de duplo uit de doos komen, dus die duplo eend is gebouwd 😂❤️ het knijpfruitje is ook al op 😂

één maand geleden

Ik had de kruidvat box thuis laten bezorgen omdat ik nu niet in staat ben naar de winkel te gaan, maar ik vind 'm zeker de moeite waard 😁