157 Reacties

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Hahaha hier zag mijn zoontje de duplo uit de doos komen, dus die duplo eend ...
Het knijpfruit heb ik zelf gegeten terwijl ik de rest van de doos bekeek 🙈😅 wel fijn dat je zoontje zo ook iets kreeg uit de doos 😊

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Het knijpfruit heb ik zelf gegeten terwijl ik de rest van de doos bekeek 🙈 ...
Hahaha snap ik, duurt nog zo lang voordat je kindje die dalijk mag hebben, ik zou 'm ook lekker zelf opgegeten hebben denk ik 😅 Ja mijn zoontje was helemaal blij haha, zo schattig

één maand geleden

Reactie op Nouk92

Ik heb dat ook en heb mijn pagina toen op desktop stand gezet en toen lukte ...
Ja of direcht op je mobiel naar kruidvat.nl/babyaanmelden Toen kwam ik wel goed terecht..

één maand geleden

Wij hebben vandaag ook die van prenatal en babydump opgehaald. Die van prenatal vond ik dit jaar echt veel meer reclame inzitten dan vorige keer, maar ook weer leuke dingen, dus ik vind hem wel de moeite waard! Ik denk dat je er bij een eerste ook meer aan hebt, omdat je dan nog niet weet wat je wil gaan gebruiken voor speentjes, flesjes en luiers e.d. dus dan is het fijn dat die erbij zitten. De babydump box vond ik weer top! Helemaal geen reclame, en o.a. een lanisoh flesje, een speen, rompertje, en hele fijne platte lepeltjes (ideaal voor de eerste hapjes kwamen wij achter bij de eerste).

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ik moet bij de kruidvat gewoon 60 euro betalen voor de doos, doe ik iets ni ...
Je moet hem ophalen en niet thuis laten bezorgen

één maand geleden

Reactie op Bammie13

Je moet hem ophalen en niet thuis laten bezorgen
Met thuisbezorgen hoef je ook geen 60 euro te betalen, alleen 3,99 voor de verzending 😅 Ik las bij meerdere mensen dat hij dit in de app deed maar in de desktop versie niet.

één maand geleden

Wat een goed gevulde box van de Kruidvat! Echt blij mee. Ik heb alleen geen bevestigingsmail gekregen maar ben gewoon naar de locatie gegaan waar ik hem heb laten bezorgen. Toen moest ik wat vragen beantwoorden en kreeg ik hem mee. Zeker een aanrader deze box!

één maand geleden

Ik heb ook de etos babybox opgehaald. Helaas had ik geen sokjes.. Maar 2 rompers bedoeld voor meisjes... wel jammer dat her niet gender neutraal is. wij weten volgende week pas wat het word. Weet een van jullie trouwens wat dat doekje is in de etos box? Die zie je op de foto van dit topic rechts onder. Zelf dacht ik een washandje maar of ik het goed heb...😂

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik heb ook de etos babybox opgehaald. Helaas had ik geen sokjes.. Maar 2 ro ...
Ik dacht ook een washandje!

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ohja kijk nou, de plus: https://www.plus.nl/acties/kiekeboebox Wat grappig ...
moet je bij de plus een geboortekaartje ofzo verplicht mee nemen? vind het gek dat er kraamspullen bij zitten.. maar zodra ik dat pakket dan mag ophalen ben ik al uit gekraamd.. wou eerst de datum eerder zetten tot ik zag dat je een bewijs mee moest nemen.

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Dit krijg ik ook inderdaad! Heel vervelend!
Ik heb dit ook. Ben er klaar mee. Dan maar niet 😂

één maand geleden

Reactie op Noel91

Ik heb dit ook. Ben er klaar mee. Dan maar niet 😂
Als je even uitlogt en dan weer inlogt doet hij het wel! Ik heb vandaag de box opgehaald, super leuke box!

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik heb ook de etos babybox opgehaald. Helaas had ik geen sokjes.. Maar 2 ro ...
Het is een soort zakje van linnen stof. De kaartjes zaten daarin. Geen washandje maar wel leuk om iets in op te bergen.

één maand geleden

Reactie op BerberMarije

Het is een soort zakje van linnen stof. De kaartjes zaten daarin. Geen wash ...
Toch echt een washandje! (Hier in ieder geval wel). Ik heb de groene namelijk; https://www.vanastenbabysuperstore.nl/washandjes-little-dutch-little-farm-olive-2st?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlIG2BhC4ARIsADBgpVSW5NaVIuAjr-WyKItn6rSaQvKjMaBpbpTl7x4MeGR2E4B6Bw3sy8YaAj3TEALw_wcB

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

moet je bij de plus een geboortekaartje ofzo verplicht mee nemen? vind het ...
Je kan bij bijv kaartje2go een geboortekaartje op proef laten bezorgen. Daarin kun je gewoon wat gegevens inzetten en daarmee je pakket ophalen. Heeft een vriendin ook gedaan

één maand geleden

Zijn er ook lokale dozen? Bijv. in Amsterdam?

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Je kan bij bijv kaartje2go een geboortekaartje op proef laten bezorgen. Daa ...
Oh dit is echt een goed idee🙈

25 dagen geleden

Reactie op DoubleBB

Ja of direcht op je mobiel naar kruidvat.nl/babyaanmelden Toen kwam ik wel ...
Ben benieuwd! Ik heb hem nu via de laptop aangevraagd en denk niet dat ik een mail krijg. Net als de vorige keren via de telefoon

16 dagen geleden

Reactie op carrrdk

Babypark Babydump Kruitvat De blije doos
Ik heb precies dit.. van Baby-Dump moet ik alleen nog ophalen. Dit zijn denk ik wel de beste boxen.

15 dagen geleden

Heb je misschien een link? Hoe ik ook zoek en me aanmeld kom ik niet op een pagina om de etos box aan te vragen. Verder heb ik ook alle boxen die hier worden genoemd.