157 Reacties

6 dagen geleden

Vandaag de boxen bij Etos opgehaald. Zijn inmiddels 7,95😳

6 dagen geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Vandaag de boxen bij Etos opgehaald. Zijn inmiddels 7,95😳
Heb je wel je etos account gebruikt? Bij ons was het zonder account 7.95 met 4.95😅

6 dagen geleden

Reactie op zowelkom2023

Moest je deze opzoeken? Of hoe werkte dit? Ik kan via mijn profiel wel zien ...
Dat had ik ook, heb via de chat een medewerkster gesproken en bleek dat zij iets moest resetten in mijn profiel, een half uurtje later kon ik hem wel aanvragen!

6 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Nah, is meer een "leuk als je er toch bent" pakketje. Maar wij willen m wel ...
Deze heb ik niet gehad. Ik kreeg een klein tasje met een naïf pakketje, rompertje spuugdoekje en verder dacht ik niks op wat bonnen na

6 dagen geleden

Ik heb op iemand gereageerd die de Kruidvat box had gepost. Maar ik zag veel spelfouten in mijn reactie dus de reactie verwijderd. Nu kan ik haar post en foto niet meer terug vinden 🤷🏼‍♀️

6 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Nah, is meer een "leuk als je er toch bent" pakketje. Maar wij willen m wel ...
Volgens mij is dat de babydump.

6 dagen geleden

Reactie op Ooievaar2023

Volgens mij is dat de babydump.
Nee bij babydump krijg je fit jaar een lanisoh flesje 🤷‍♀️ die hebben we al doorgegeven aan iemand die die wil gaan gebruiken haha

6 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Deze heb ik niet gehad. Ik kreeg een klein tasje met een naïf pakketje, rom ...
Oh, misschien wisselt het per filiaal, dan ga ik er zeker niet speciaal voor rijden, ik wacht wel even tot we wat nodig hebben 😂 dank, bespaart me een ritje haha

6 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Oh, misschien wisselt het per filiaal, dan ga ik er zeker niet speciaal vo ...
Dat zou zeker kunnen! Ik heb hier namelijk ook een reactie gekregen dat het naïef pakketje wat ik had, een andere mama to be juist niet had. Als je bij babypark moet zijn zou ik zeggen neem hem mee, maar apart rijden zou ik ook niet doen 🙈

5 dagen geleden

Tippie voor de kruidvatbox: check even of je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief! Als ook dat goed staat en je nog steeds de code niet ontvangt: contact opnemen met de klantenservice. Was bij mij zo gepiept 😊

4 dagen geleden

Voor de liefhebbers die willen weten wat er in de Duitse Babyone welkomstbox zit 👶.

3 dagen geleden

Reactie op Momof2boysss

Heb je wel je etos account gebruikt? Bij ons was het zonder account 7.95 me ...
Ja en heb zelfs een mail gestuurd naar de klantenservice. In m'n afhaalgerechten staat 4, 95 maar blijkbaar zijn de pakketten vernieuwd dus nu betaal je 7,95. Voel me best "genaaid" door deze niet vermelde prijsverhoging. Kreeg deze mail terug toen ik ze wees op de foutieve prijs in de mail...

3 dagen geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Ja en heb zelfs een mail gestuurd naar de klantenservice. In m'n afhaalgere ...
Ik hoop dat de inhoud dan ook leuker word!

3 dagen geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Ja en heb zelfs een mail gestuurd naar de klantenservice. In m'n afhaalgere ...
Hm niet heel netjes. Het zou fijn zijn als je het alsnog voor de genoemde prijs kon ophalen, maar wellicht is dat niet mogelijk (administratief)

2 dagen geleden

Reactie op Adeny

Ik hoop dat de inhoud dan ook leuker word!
Had de foto al gedeeld, maar zal hem nog ff delen