16 Reacties
11 maanden geleden
Wij hebben deze:
Bekijk ELRO BC4000 Baby Monitor Royale Full HD Babyfoon met 12,7 cm Touchscreen & Gratis App - Incl. Geluidsdetectie, Voedingsalarm en Temperatuursensor op: https://www.bol.com/nl/p/elro-bc4000-baby-monitor-royale-full-hd-babyfoon-met-12-7-cm-touchscreen-gratis-app-incl-geluidsdetectie-voedingsalarm-temperatuursensor/9300000172682960?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Kwam volgens mij als 2e uit de test bij de consumentenbond. Hebben hem nog niet uitgeprobeerd met een kindje, maar de recensies die ik vind zijn heel positief
11 maanden geleden
In wat voor huis woon je? Een ouder of een nieuw huis?
Met een nieuwbouwhuis werken namelijk lang niet alle babyfoons. Ons huis is 2 jaar geleden opgeleverd en zonder wifi werkt het hier niet.
De Philips Avent werkt hier wel erg goed. In de tuin gebruiken we de app want het signaal van de ouderunit komt niet door de buitenmuur en tripple glas maar bij de buren in de woonkamer wel prima 🫣
De babyfoon geeft echter soms verbindingsproblemen. Dit is een bekend probleem (misschien is er inmiddels een nieuwe versie hoor). Maar wij hebben de babyfoon twee keer onder garantie omgeruild voor een nieuwe.
11 maanden geleden
Reactie op Bosdieren
In wat voor huis woon je? Een ouder of een nieuw huis?
Met een nieuwbouwhu ...
Ons huis komt uit 1979
11 maanden geleden
Wij hebben 2 jaar de Philips Avent gehad, deze is nu kapot gegaan en ben ik opzoek gegaan naar een andere en ben bij B-Care baby uitgekomen. Heb een babyfoon met 7 inch scherm (super groot)🤣 en opzich wel prima is wel zonder wifi. Heb de verkeerde geleverd gehad. Maar heb de Avent connected die ik eventueel op wifi met de ipad kan gebruiken.
11 maanden geleden
Wij nemen gewoon een alecto . Lekker ouderwets zonder camera en gedoe.
11 maanden geleden
Reactie op karissaaa93
Wij hebben 2 jaar de Philips Avent gehad, deze is nu kapot gegaan en ben ik ...
Wij hebben de Philips avent connected ook en van de week was het geluid stuk. Officieel verliep na 2 jaar de garantie maar ze hebben dat aangepast bij Philips en had 3 dagen later gloednieuwe babyfoon in huis. Wellicht een tip om het te proberen?
11 maanden geleden
Reactie op MMW24
Wij hebben de Philips avent connected ook en van de week was het geluid stu ...
De tweede is op komst en wil wel een die je kan uitbreiden en dat is niet mogelijk bij Philips 😩. Had hem bij coolblue aangeschaft toen dr tijd.
11 maanden geleden
Reactie op karissaaa93
De tweede is op komst en wil wel een die je kan uitbreiden en dat is niet m ...
Ja wij hebben alleen een losse camera erbij gekocht, via de app kan je wel uitbreiden namelijk. Voor onze oudste is dat tzt prima denken we. Wij hadden via Bol.com gekocht en garantie geldt alsnog!
11 maanden geleden
Reactie op MMW24
Ja wij hebben alleen een losse camera erbij gekocht, via de app kan je wel ...
Ja wou een die je met wifi en zonder wifi kan gebruiken. Pas geleden hadden we dus geen wifi en dan moet je het doen met je 4G en dat was niet zo handig dusja haha
11 maanden geleden
Reactie op karissaaa93
De tweede is op komst en wil wel een die je kan uitbreiden en dat is niet m ...
Wij hebben net als MMW24 ook een losse camera erbij gekocht dus via de app zijn beide kinderen te zien. Lijkt ons ook prima. Echt harde geluiden hoor je wel via de ouderunit uit de kamer ernaast en onze zoon slaapt in principe gewoon door en wordt niet wakker 's avonds.
11 maanden geleden
Reactie op Bosdieren
Wij hebben net als MMW24 ook een losse camera erbij gekocht dus via de app ...
Dat had ook een optie kunnen zijn, maar ben nu opzich ook wel tevreden met de B-care babyfoon