42 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op cynthiaaaa

Zowel ik als mijn 2 zussen hebben deze en we zijn alle 3 tevreden! Zonder e ...
Aaah dankjewel voor de reactie, ben echt heel benieuwd! Volgende week is die op voorraad en kan ik m ophalen, cadeau van me vriend voor op de babyshower 😋

4 dagen geleden

Reactie op MenMF

De tip, koop je babyfoon op AliExpress ik had de Luvion deluxe maar wat een ...
Nee dank je. Geen ongecontroleerde Chinese meuk. Vooral niet met camera's waarvan toch al vaak gewaarschuwd wordt over hoe hackbaar ze zijn

4 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Nee dank je. Geen ongecontroleerde Chinese meuk. Vooral niet met camera's w ...
Maar deze zijn precies hetzelfde als die van bol.com alleen betaal je een stuk minder plus deze is niet op internet of wifi dus er valt niks te hacken, whaha

4 dagen geleden

Reactie op MenMF

Maar deze zijn precies hetzelfde als die van bol.com alleen betaal je een s ...
Om eerlijk te zijn, zou ik me ook niet zo ‘safe’ voelen met een babyfoon van Ali express ..

4 dagen geleden

Reactie op RomyMM

https://www.elro.eu/nl/babyfoon-royale-full-hd-babyfoon-met-12-7-cm-touchsc ...
Ja! Wij hebben het oudere model, maar wij zijn daar ook tevreden mee!

4 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben deze en zijn er heeel blij mee!! Ten opzichte van een aantal andere babyfoons die we getest hebben ook echt een top ding. Mooie kwaliteit, snelle reactie en nooit gedoe mee (wonen in een relatief nieuw, groot huis en hebben overal bereik. Ook in de tuin).

4 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben de vorige versie hiervan. Tevreden over de beeldkwaliteit en geluid. De app gebruiken wij niet meer... je kunt namelijk niet de app gebruiken als het schermpje aan staat. Als ik dus weg was, en mijn man thuis met de babyfoon aan kon ik niet even op de app kijken. Verder vind ik het bereik niet zo heel ver, maar dan zou je in plaats daarvan de app kunnen gebruiken. Ik wil nu een losse camera erbij kopen, zodat we de babyfoon voor beide kindjes kunnen gebruiken.

4 dagen geleden

Ik heb de qute Q signal maar er is nu ook een versie met telefoonapp.

4 dagen geleden

Mensen ervaring met deze: https://www.coolblue.nl/share-product/900683

4 dagen geleden

Gekke vraag (eerste kindje onderweg).. maar waarom een camera? Wat is het voordeel daarvan? Zit je dan niet telkens te loeren op dat ding. Sowieso wil ik geen app op de telefoon. Gaat er toch om dat je je kindje hoort huilen?

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Gekke vraag (eerste kindje onderweg).. maar waarom een camera? Wat is het v ...
Hier ook eerste kindje, maar veel vriendinnen al een baby of meerdere.. het scheelt toch op en neer lopen onnodig wakker maken omdat ze ook wel is geluidjes maken tijdens slaap, soms lijkt het of denk je dat ze wakker worden maar is in hun slaap..

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Soms maakt je kindje ook geluiden in de slaap bijv. Of huilt het even, maar slaapt weer door. Als je alleen geluid hebt en je loopt dan naar de kamer met de gedachte dat de baby wakker is, kan je ook juist een slapende baby wakker maken. Met een blik op de camera weet je dat al direct en weet je of je nog even kan wachten of niet. Of dat de geluidjes die ze maken oke zijn, of dat er iets aan de hand is

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Hier heeft mijn zoon ook een periode gehad dat hij wakker werd midden in zijn slaapje maar niet uitgeslapen was. Dan konden we zien wat hij deed om te beoordelen of we hem moesten helpen om weer verder te slapen of dat hij het zelf ging doen. Soms ging hij namelijk een beetje mopperen lichtjes huilen maar lag wel, dan had hij moeite maar lukte hem wel zelf om te slapen. Als hij dat zittend deed, kon je er beter heen om even te helpen. Het verschil was moeilijk te horen als je alleen geluid hebt. Maar verder zijn er veel mensen die alleen geluid hebben hoor! Als jij dat voldoende vind dan is dat ook helemaal prima natuurlijk :) De app gebruiken wij wel om in de zomer buiten te kunnen zitten, de monitor heeft geen bereik in de tuin door ons nieuwbouwhuis.

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Ik wilde eerst absoluut geen babyfoon met camera want "dan ga ik de hele tijd onnodig op dat ding kijken" / wat een onzin. Toen mn zoontje eenmaal geboren was uiteindelijk toch een losse eufy camera erbij gehaald. Het gaf me meer rust om even 1x te kijken (hoe ligt ie erbij, wat is er aan de hand dat hij huilt, staat hij in zn bedje? etc) dan die vragen elke keer in mn hoofd denken er er niks mee kunnen. Nu kijk ik weer af en toe op om te zien of hij niet onder zn peuterdekbed ligt.

4 dagen geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/motorola-nursery-vm35-2-babyfoon-met-5-inch-gesplitst-scherm-en-2-camera-s-nachtvisie-ingebouwde-microfoon/9300000066321535/?referrer=socialshare_pdp_www Wij hebben deze aangeschaft. Onze tweeling gaat straks gelijk op hun kamertje, dus we wilde graag 2 camera's

17 uur geleden

Reactie op Oscarlien

Wij hebben voor ons eerste zoontje de Philips Avent Connected en echt helem ...
Nou misschien zie je hier dan ook wel een goede voorbij komen! 😊

17 uur geleden

Reactie op MommyofJayson

Wij hebben gewoon een camera van eufy als babyfoon. Je kan de camera helema ...
Top dankjewel!

17 uur geleden

Reactie op MvanDijken

Ik heb de qute Q signal maar er is nu ook een versie met telefoonapp.
Ga ik ook even bekijken dankjewel!

16 uur geleden

Reactie op Noel91

Hi Noel! Geen specifieke reden maar het voelt voor mij fijner om iig de optie te hebben :)

15 uur geleden

Reactie op Noel91

Wij gebruiken de camera om juist even te kijken of het nodig is om naar hem toe te gaan als we hem horen huilen. Hij wilt bijvoorbeeld nog weleens huilen en door de camera kunnen we dan kijken of hij wel nog gewoon ligt en het dus in zijn slaap is of dat hij staat en we hem dus even moeten troosten