95 Reacties

24 dagen geleden

Ziet er nog steeds uit als een opslagkamer. Alleen heb ik er wat spullen uit weggehaald en dozen met babyspullen voor in de plek gezet 😅. Verder ben ik nog niet. Twijfel of ik er nog een kamertje van maak of dat pas na de geboorte eens bekijk.

24 dagen geleden

Wij beginnen vanaf week 24 met meubels aanschaffen etc. Kamer is al wel geschilderd en ligt een vloer in, dit hadden we tijdens vorige zwangerschap al gedaan.

24 dagen geleden

Begonnen met verven. Moet nog een zon boven komen Verder de meubeltjes wel on huis nu alleen nog rieten manden en lamp kopen denk ik.maar wat minder energie nu voor.

24 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Begonnen met verven. Moet nog een zon boven komen Verder de meubeltjes wel ...
Awhh heel schattig

24 dagen geleden

Wij zijn aan het wachten tot onze babywinkel de Babydays organiseert (is dacht ik ergens in oktober 🤔) en dan gaan wij achter een kamertje kijken omdat deze dan in korting staan 🤗

24 dagen geleden

Is nu nog een rommel omdat we bezig zijn met de renovatie van de kamer van onze zoon. Daarna beginnen we pas aan de nieuwe babykamer 🫢

24 dagen geleden

Wij gaan pas beginnen als ie er is. De eerste 4/5/6 maanden slaapt ie toch lekker bij ons, dus tot die tijd is die slaapkamer een prima klus-materiaal-opslag-en-was-ophang-kamer 😅.

24 dagen geleden

Wij hebben het behang er al op zitten. De commode staat er al in. Bedje en kast zijn besteld en worden zaterdag geleverd. Hoe sneller hoe beter, hoef je je er straks geen zorgen meer om te maken.

24 dagen geleden

Toch fijn als het staat, hoef je geen ikea kasten meer te monteren met een dikke buik

24 dagen geleden

Status babykamer is hier nog 0%

24 dagen geleden

Ik heb gisteren de babykamer opgehaalt, ben nu 21 weken zwanger, staat in dozen in de garage, gaat ergens binnen nu en 10 weken in elkaar gezet worden

24 dagen geleden

Nog niks😳 We moeten vanwege de 2e kamers switchen, dus zijn net klaar met onze kamer, denk vandaag verven voor mijn zoontjes kamer en dan pas kunnen we beginnen aan de babykamer! Voor mijn zoontje waren we op dit termijn al bijna klaar met de kamer🙈 Dit was de kamer van mijn zoontje, nu gaan we een beetje voor een zee thema!

24 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Begonnen met verven. Moet nog een zon boven komen Verder de meubeltjes wel ...
Oh wauw gaaf! Zoiets wil ik dus ook gaan schilderen voor mijn zoontjes kamer maar dan in roest tinten Heb je hier nog tips voor? Of is het uit de losse pols?

24 dagen geleden

Reactie op manonster

Toch fijn als het staat, hoef je geen ikea kasten meer te monteren met een ...
Dit is echt helemaal mijn stijl 😍

24 dagen geleden

Reactie op LV00

Nog niks😳 We moeten vanwege de 2e kamers switchen, dus zijn net klaar met ...
Gaaf! Dit is wat wij nu graag willen! Mag ik vragen waar je die stoel vandaan hebt???

24 dagen geleden

Reactie op Misty91

Gaaf! Dit is wat wij nu graag willen! Mag ik vragen waar je die stoel vanda ...
Zeker! Hij kwam van de Kwantum, Fauteuil Nancy Terra. Denk niet dat ze hem nog hebben maar zag hem net wel op marktplaats staan! https://link.marktplaats.nl/m2151855534?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

24 dagen geleden

Wij zijn gisteren begonnen aan de lambisering te verwijderen in de slaapkamer die we al leeg hadden geruimd. Als die gestript is maken we daar de inloopkast van. De slaapkamer die nu onze inloopkast is wordt dan de babykamer. Die is namelijk wel netjes qua muren. Willen namelijk een stuk laten uitbouwen boven en uiteindelijk de indeling veranderen zodat we 1 grotere slaapkamer krijgen. Vinden het daarom zonde om nu een hele nieuwe babykamer in te richten.

24 dagen geleden

Wij hebben de kamer helemaal leeg, en ben net klaar met verven! Heb via marktplaats een oude hemnes kast gekocht en die zelf geschuurd en gelakt in een andere kleur, die staat er dus al, alle meubels hebben we in huis, maar daar wachten we nog heeel even mee. Qua aankleding weten we nog niet 100% wat we gaan doen 🙈

24 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Wij zijn gisteren begonnen aan de lambisering te verwijderen in de slaapkam ...
Ben trouwens nu 18+3, nog geen kamer uitgezocht qua meubilair etc. Vindt t al heel wat dat we nu hiermee begonnen zijn

24 dagen geleden

Deze heb ik besteld en kleed ik nog aan met wat accessoires