95 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Wij hebben eerst geprobeerd uit de lisse pols met krijt op de muur te teken ...
Dank voor je uitleg!

23 dagen geleden

Nee, nog niet. Werkkamer moet worden verplaatst naar boven of naar de tuin (hebben daar een soort tuinkantoortje) en dan kunnen we pas verder. Wel al mooie verf op de muur, goede vloer, prima lamp. Dus alleen nog gordijnen (heb wat staaltjes besteld), bedje, schilderijtjes en commode. Al kan ik misschien ledikant en commode ook hergebruiken, als mijn zoontje overgaat op peuterbed en grotere kledingkast. Streven is om in de kerstvakantie klaar te zijn. Baby gaat eerste maanden in co-sleeper bij ons op de kamer.

23 dagen geleden

Reactie op Alili95

Nog bezig met het uitruimen van de "kamer to be". Maar hier is onze inspira ...
Leuk! Wij hebben deze ook besteld en hebben een terracotta muur. 😊

22 dagen geleden

Reactie op Hansje87

De babykamer moet nog gemaakt worden haha, maar ik heb wel al een bedje en ...
Mooi zeg waar is deze van ?

22 dagen geleden

Wij hebben gisteren de logeerkamer leeg gehaald, zodat mijn man dit weekend de muren kan verven, terwijl ik een weekendje bij mijn moeder in Nederland logeer. Hebben nu 3 weken vakantie, dus willen wel zoveel mogelijk gedaan hebben, want hierna is er weinig vrije tijd tot aan de feestdagen. Enige waar we niet uitkomen is de kleur 🤭. We hebben al een compromis gesloten (man wil liever licht/frisgroen, ik zit eerder aan de donkere kleuren tussen groen/blauw in, dus gaan voor licht groen/blauw 😅). We hebben door middel van kleur tester, nu een kleur waar we wel verder mee kunnen, maar nu twijfel ik nog over de 'teint' (misschien nog iets lichter?) 🙈. Ledikant/commode word de Ikea Myllra combi en verder blijft ook alles redelijk wit/hout achtig qua accessoires en komen er ook nog muurstickers etc. Hoop gedoe voor zo'n kleintje (onze 1e) 😅.

22 dagen geleden

Wij zijn deze week begonnen! Geeft toch een soort rust als dat klaar is :)

22 dagen geleden

Nog wat plankjes en dingen ophangen maar houden t fijn neutraal😊

22 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Wij zijn deze week begonnen! Geeft toch een soort rust als dat klaar is :)
Super leuk! Wat een warm en gezellig kamertje 🫶

22 dagen geleden

Ik ben nog niet begonnen. 🙈Ik wilde sowieso wachten tot de 20 weken echo (die was goed) en nu zijn we eerst lekker op vakantie. Als we terug zijn gaan we beginnen met spulletjes kopen, schilderen etc.

22 dagen geleden

Wij hebben vandaag de nieuwe kamer van mijn oudste geverfd. Morgen alles overzetten, dan het kantoor verplaatsen naar zijn oude kamertje, en dan kunnen we de babykamer gaan schilderen waar nu het kantoor zit. De logeerkamer dient nu nog even als grote opslag 😂. Grote wisseltruc hier qua kamers, maar dan is het voorlopig ook even goed zo 😂. Commode van mijn zoontje gaat naar de nieuwe babykamer, we hebben een ledikant. De aankleding is nog even een dingetje, en we twijfelen nog over een paar stroken behang of niet. Maargoed de kleine slaapt de eerste maanden toch sowieso bij ons, dus we hebben nog even 😂

22 dagen geleden

Ik krijg pas de sleutel van ons nieuwe huis als ik 34 weken zwanger ben😅 dus kan nog heel weinig doen

21 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Wij zijn deze week begonnen! Geeft toch een soort rust als dat klaar is :)
Welke commode heb je

21 dagen geleden

Reactie op AnnaHH

Welke commode heb je
2 Ivar kasten van de Ikea! Wel die van 50 breed. Zijn echt hele fijne kastjes en je kan ze evt. zelf nog schilderen

21 dagen geleden

Nog zeker niet af maar het begin is er 🩷☺️

21 dagen geleden

Reactie op nice88

Mooi zeg waar is deze van ?
Van Pinio Miloo, te koop bij beddies.nl !

21 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Wij zijn deze week begonnen! Geeft toch een soort rust als dat klaar is :)
Mooiii ! Wanneer ben je uitgerekend

21 dagen geleden

Reactie op Hansje87

De babykamer moet nog gemaakt worden haha, maar ik heb wel al een bedje en ...
Mooii!! Waar is dit van?

21 dagen geleden

Hii, bij welke week zijn jullie begonnen met de babykamer? ❤️🤱 ben gewoon super benieuwd.. 😅

21 dagen geleden

Reactie op Kusjevan.L

Hii, bij welke week zijn jullie begonnen met de babykamer? ❤️🤱 ben gewoon ...
Met week 17 ongeveer 😂 maar hadden toen ook al wel alles al in huis. Ben nu klaar met verven, dus volgende stap is alle meubeltjes in elkaar zetten. Zit nu in week 19 😁

21 dagen geleden

Reactie op Kusjevan.L

Hii, bij welke week zijn jullie begonnen met de babykamer? ❤️🤱 ben gewoon ...
Wij zijn deze week begonnen, week 21 😊 met name omdat ik nu nog enigzins kan helpen 😅 en omdat mijn man daarna voorlopig erg weinig vrije dagen heeft.