95 Reacties

11 dagen geleden

Wij zijn van het weekend op pad geweest en hebben deze set besteld! Veel gezien, veel favorieten maar deze vonden we beide het mooiste. Wel iets boven budget wat we in gedachten hadden, maar kopen ook ea. 2e hands.

11 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ik vraag me dus af, heb je echt zo’n grote kledingkast nodig voor de kinder ...
Wij hebben nu de eerste 2 jaar gedaan met een grote Hemmes als commode. Werkte prima! Ik merk wel dat de kleren nu groter worden, dus wat minder handig vouwen en de lades goed open kunnen doen. Onderste lades gebruikte ik voor voorraad luiers, doekjes en schoon beddengoed. Wij gaan de Hemnes commode straks verplaatsen naar de babykamer en kopen voor onze zoon een 2-deurs pax-kast. Die zou dan in principe tot hij uit huis gaat groot genoeg moeten zijn ;)!

11 dagen geleden

Thanks allemaal voor de reacties 🥰

11 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Wij hebben nu de eerste 2 jaar gedaan met een grote Hemmes als commode. Wer ...
Wij hebben ook een 2 deurs paxkast voor onze zoon van 4.5. Ideaal dat je die zelf kan indelen. Heb rechts 3 rolmandjes en links 3 vakken waar ook lage speelgoed bakken in kunnen. Redt past prima!

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Nog niks😳 We moeten vanwege de 2e kamers switchen, dus zijn net klaar met ...
Mooi! 😍 zoiets wil ik ook toevallig. Hoe heb jij de lijn zo strak en recht gekregen van het geschilderde deel? Ik klus en schilder vrijwel nooit, en als ik het doe alleen alles.

11 dagen geleden

Reactie op Jesssz

En gister de kledingkast opgezet😊
Echt een gezellig kamertje 🥰 waar is deze kast van? Heel tof!

11 dagen geleden

Reactie op Blauwbloempje

Mooi! 😍 zoiets wil ik ook toevallig. Hoe heb jij de lijn zo strak en recht ...
Eerst afgetaped, dan met wit overheen (of in ieder geval de kleur van de bovenkant) en dan pas de kleur lijn! Dan wordt het best wel straks. Eventueel nog wat bijtippen waar nodig!

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Eerst afgetaped, dan met wit overheen (of in ieder geval de kleur van de bo ...
Strak*

11 dagen geleden

Reactie op Blauwbloempje

Echt een gezellig kamertje 🥰 waar is deze kast van? Heel tof!
https://www.sissy-boy.com/homeland/bloomingville-mariana-opbergkast-rotan-00047900-171.html Deze kast is het! Niet de goedkoopste, maar dit gaat toch nog wel een aantal jaren mee😊

11 dagen geleden

Bedje en kast vorig weekend geplaatst

11 dagen geleden

Van quax

10 dagen geleden

Ons begin is er ook, bijna 20 weken zwanger🩷

10 dagen geleden

Wij hebben al verschillende dingen in huis, hemnes kast van IKEA als commode, stokke wiegje (meegroei bed) beide 2e hands gekocht. En kast hebben we al. De muur gaan we volgende week verven. Maar voor we alles kunnen neer zetten word eerst 26 november een nieuwe vloer gelegd over de hele boven verdieping.

10 dagen geleden

Wij zijn ook zo goed als klaar. Bedje en commode van mn zus over genomen kast alvast gekocht omdat die bij ikea in de aanbieding was.