13 Reacties

3 maanden geleden

lk vind veel spullen van laredoute leuk! Ik zag een eetstoel met de vorm van een berenhoofd als rugleuning 😍

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

lk vind veel spullen van laredoute leuk! Ik zag een eetstoel met de vorm va ...
Ze hebben ook nog wel leuke zwangerschapskleding.

3 maanden geleden

Heb nog veel van de eerste. Heb veel kleding van de hema, vind name-it, lil attelier, z8, babystyling, dilling ook heel leuk. Maar koop echt het meeste qua kleding tweedehands. Meubels hebben voor de eerste van de ikea (hemnes) met andere knoppen. Ledikant en plankjes ook van de ikea. En dan opleuken met accessoires die ik ook tweedehands of in andere leuke winkels vind 😊

2 maanden geleden

Edit mod Eliza- reactie weggehaald, het plaatsen van reclame is niet toegestaan op het forum.

2 maanden geleden

Reactie op dominiquevdb

Edit mod Eliza- reactie weggehaald, het plaatsen van reclame is niet toeges ...
boxpakjes*

2 maanden geleden

Qua kleding vind ik de zara ook heeel leuk en pakjes zoals ze bij babystyling of liefiesss hebben. Meubels heb ik eigenlijk alleen pas echt voor een bedje gekeken, en dat word de 2 in 1 van hola bb 😇 vind dat zo mooi die wat oudere stijl 😍

2 maanden geleden

Ik kijk voornamelijk op Vinted! Heel veel mooie wat duurdere merken voor weinig geld!

2 maanden geleden

Hi allemaal, Het plaatsen van reclame is niet toegestaan. Ik zal daarom wat reacties weghalen. Liefs, Eliza

2 maanden geleden

Marktplaats ♡

2 maanden geleden

De kindercompagnie is de meest fantastische babywinkel waar ik geweest ben. Ik heb meubels van hun eigen lijn 🤗

2 maanden geleden

Vinted! Hier vooral de merken mini rodini, bobo choses,.. heel vrolijke en kleurrijke merken.

2 maanden geleden

Vinted idd als je selecteert op nieuw heb je dus nieuwe kleren vaak voor prikkie

2 maanden geleden

Ik kijk veel op mp en heb hier ook m’n kinderkamer weg ☺️. Ben al druk aan het inslaan van de gratis zwangerschap boxen 🤣🫣… oeps 🙊 Verder kijk ik via vinted en krijg ik veel van mn zussen die al kinderen hebben en wat hebben bewaard.