12 Reacties

één maand geleden

Een korte zoektocht op Google en trustpilot geeft mij zeer veel slechte reviews over niet leveren, geen terugbetalingen bij defecten/retourzendingen en ook via achteraf betalen problemen. Ik zou hier dus nooit iets bestellen.

één maand geleden

Ik koop af en toe kleertjes van Kiabi voor mijn zoontje van 14 maanden. Prijs kwaliteit vind ik de kleertjes zeker degelijk al zijn er bepaalde dingen die ik liever niet bij Kiabi koop zoals slaapzakjes en jasjes e.d. Maar de rompertjes en broekjes ben ik hier wel fan van. Zelf vind ik Kiabi eerder klein vallen. Mijn zoontje is wel aan de grote kant maar ook niet extreem maar draagt toch al de maat 24 maanden terwijl hij net 14 maanden is.

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Een korte zoektocht op Google en trustpilot geeft mij zeer veel slechte rev ...
Ik heb hier al enkele keren online besteld en nog nooit problemen gehad. Ook altijd levering binnen de 3 dagen. Ik woon wel in België waar ook fysieke winkels zijn van Kiabi dus geen idee of dat verschil maakt.

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Ooh ik zag dat ze via Klarna kunnen betalen wat mij vaak een geruststellend gevoel geeft, mocht niks binnen komen, heb je er ook niet voor betaald

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

Ik koop af en toe kleertjes van Kiabi voor mijn zoontje van 14 maanden. Pri ...
Welk maatje draagt hij in andere merkjes? Dan kan ik een inschatting maken welke maatjes ik het beste kan bestellen ☺️

één maand geleden

Heb hier vaak besteld voor mijn dochter! En nu ook voor de kleine op komst. Kwaliteit super en kleine mooie prijsjes. Enige wat ik vervelend vond was de maat zelf? De maten komen niet volledig overeen met de maten die ik ‘gewend’ ben. Dus zou echht die maten goed doorlezen.

één maand geleden

Reactie op februari2022mama

Heb hier vaak besteld voor mijn dochter! En nu ook voor de kleine op komst. ...
Vallen ze kleiner?

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Welk maatje draagt hij in andere merkjes? Dan kan ik een inschatting maken ...
De meeste andere merkje die ik koop zijn -C&A: net over op maatje 92 dus zit nog zeker voldoende ruim -H&M: 86 -Hema: 86 en de meegroeirompers 86/92 -Noukies: 24 Maanden -Mango: 18-24 maanden -Sergeant majoor: 24 maanden

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

De meeste andere merkje die ik koop zijn -C&A: net over op maatje 92 d ...
Heel fijn dankjewel ☺️

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

De meeste andere merkje die ik koop zijn -C&A: net over op maatje 92 d ...
Ik zie op hun website dat het dan redelijk overeenkomt. 🥰

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Je kan natuurlijk ook prima via Vinted bestellen, staat er vol mee, of via andere shops die het merk verkopen!

één maand geleden

Pas rompertjes gekocht heerlijk zacht. Verder nog niet gebruikt maar ga zeker vaker bestellen daar. Word netjes geleverd