6 Reacties

13 dagen geleden

Ik weet niet hoe het bij Babypark zit maar wij hebben bijvoorbeeld een grote aanschaf gedaan bij babydump een daar is het zo dat toen we de bestelling plaatste dat we dat bedrag betalen zodra de levering er is ook al verhoogd de prijs in de tussentijd.

13 dagen geleden

Ik heb gister onze babykamer en spulletjes besteld bij vanasten scheelt hoop vond ik op andere baby zaken had rond gespeurd maar is ook maar net wat je qwa smaak wil natuurlijk

13 dagen geleden

De prijs die je op het moment van reserveren afspreekt is de prijs die je betaald

13 dagen geleden

Babypark en Babydump zijn van de zelfde eigenaar. Bij Babydump is het sowieso dat de prijs die jij afspreekt en op de order hebt staan die betaal je. Tenzij de prijs daalt, dan kun je daarover mailen/bellen en kunnen ze de prijs aanpassen. Maar dan moet je dus wel een order hebben die je nog niet betaald hebt. Volgens mij hoefde wij pas te betalen toen we dingen daadwerkelijk geleverd wilde hebben.

13 dagen geleden

Super bedankt voor jullie duidelijke reacties

12 dagen geleden

Wij hebben gister een kinderwagen set gekocht bij Babypark. Ter plekken zagen we online dat deze set voor €200 goedkoper werd aangeboden elders. Meteen heeft ze de prijs aangepast. Wij hebben het bedrag direct betaald en de set wordt half januari geleverd. Mocht er in de tussentijd een daling zijn, door bijvoorbeeld Black Friday (ook per product) dan moeten we bellen naar Babypark met vermelding van order nr en wordt het bedrag weer aangepast en krijgen we het verschil terug gestort.