7 Reacties
vorig jaar
Ik heb zelf ook Naif op onze geboortelijst gezet (de babykamer giftset om te proberen), maar in het ziekenhuis gebruiken ze bij ons Mustela (grote flessen) en je krijgt deze ook mee naar huis. Ze zeiden dat niet alle baby's op alle producten hetzelfde reageren dus raadden niet aan veel in huis te halen. Idem met de vochtige doekjes.
vorig jaar
Ik heb naif, men dochtertje reageerde steeds allergisch op alle andere merken
vorig jaar
Wij hebben voor Mustela gekozen. 馃槉 via pharmaline geven ze regelmatig kortingen op allerlei dingen, vaak op babyproducten ook馃槉
vorig jaar
Bij ons zoontje hadden we het pakket van het ziekenhuis. Was toen van Mustela. Nu werkt het ziekenhuis met producten van Weleda als je het pakket zou nemen.
Mijn partner wou bij ons zoontje ook een grote voorraad inslaan, maar dat was niet nodig. Met de producten uit het ziekenhuis konden we al even verder. En je weet inderdaad niet of je kindje reageert op een bepaald merk.
Als je het pakket van het ziekenhuis zou nemen, zou ik vooral extra natte doekjes en luiers in huis halen. En vitamine D druppeltjes. De verpleegster in het ziekenhuis had ons die van D-Cure aangeraden, dit was een druppel flesje en hier heb ik serieus bij gevloekt omdat dit bij ons niet handig werkte. Wij zijn toen overgeschakeld op druppels van D-ixX met een pipetje en dat ging veel beter. Weet niet of dit nodig is bij borstvoeding.
Fysiologisch water en gaasjes kan ik me niet meer zo goed herinneren of we die al hadden. De gaasjes/compresjes die wij gebruikten was gewoon een grotere en niet steriele verpakking. Is hoofdzakelijk om de oogjes en het neusje proper te maken met fysiologisch water.
Op aanraden van diezelfde verpleegkundige ook suppos in huis gehaald van perdolan en neurofen, maar dit bleek achteraf ook niet de beste optie omdat je dit niet kan doseren volgens het gewicht. Hiervoor neem je beter de siroop. Maar dat heb je hopelijk niet snel nodig en kan je alsnog kopen als je het nodig hebt.
vorig jaar
Ik heb van elk merk wel iets zodat ik kan vergelijken waar hij het beste op reageert.
Zwitsal
Naif
Kruidvat
Galenco
Mustela
Sommige producties zijn staaltjes, dus kleine potjes die heel handig zijn om te testen.