22 Reacties
vorig jaar
Ik had dit op begin van me zwangerschap ze geven je daar gewoon medicatie voor en trouwens het is belangrijk je kan vroeg geboorte ervan krijgen na 8 dagen kuur ben je ervan af
vorig jaar
Reactie op IreneEmma
Goed dat ik dit topic lees, ik twijfel er ook al een poosje over. Heb totaa ...
Ik kan vanmiddag als het goed is iets ophalen.. zal het straks laten weten en van te voren beetje uitzoeken wat de bijwerkingen kunnen zijn. Gewoon geen prettig idee dat er straks mensen boven op staan en het viezigheid ruikt 😬🙃
vorig jaar
Ja ik snap je toen ik het had op begin dacht ik hoort bij de zwangerschap toch tot dat de gynaecoloog zei dat is bacteriële vaginose en toen heb ik vaginale medicatie gekregen was het gelijk weg en dat het vies ruikt is idd niks maar dat is nog niet het ergste dat is een vroeg geboorte wat zou kunnen gebeuren daarom heb ik het al met 15 weken laten behandelen ben nu 30
weken
vorig jaar
Hi! Vervelend is het hè. Heb een maand geleden een kuur Metronidazol gehad. Dit hielp heel goed! Het lijkt echter weer een beetje terug te komen dus het is wederom uitgeschreven door de gynaecoloog.
Heb ook gevraagd of ik wat kan doen om te voorkomen dat het weer terug komt, maar dat was er niet echt...
vorig jaar
Reactie op IreneEmma
Huisarts gaf hier aan dat als de kweek positief is, ik ook metronidazol kri ...
Ik heb niet echt iets gemerkt van bijwerkingen, buiten een metaalsmaak in m'n mond.
Wat ik ook wel grappig vond is dat de apotheker zei: "het kan ook een condoom aantasten, maarja dat maakt niet meer uit" 😅
vorig jaar
Reactie op Baby Kr
Hi! Vervelend is het hè. Heb een maand geleden een kuur Metronidazol gehad. ...
Mijn gynaecoloog zei, als het reeds behandeld is, om daarna normaflor te gebruiken om de ph waarde op pijl te houden, door de hormonen raakt die nogal van slag bij sommigen. 🥲
vorig jaar
Reactie op Opgoedgeluk
Mijn gynaecoloog zei, als het reeds behandeld is, om daarna normaflor te ge ...
Goede tip! Dit kan ik ook nog gaan proberen. Ik slik ook een probiotica om van binnenuit de bacteriën goed te houden. Nu is de bacterie weg, is de schimmel terug en zo blijft het heen en weer gaan
vorig jaar
Reactie op Lisaaa-
Goede tip! Dit kan ik ook nog gaan proberen. Ik slik ook een probiotica om ...
Ze gaf echter wel aan dit pas te gebruiken als de schimmel/bacterie is behandeld, anders zou dit blijkbaar enorm pijn en branderig aanvoelen. Ik heb er ook enorm veel last van, al sinds het 1e trimester. Ik kan wel janken en ben soms blij als straks alle hormonen weer normaal gaan worden 🥲
vorig jaar
Reactie op Opgoedgeluk
Ze gaf echter wel aan dit pas te gebruiken als de schimmel/bacterie is beha ...
Jaa ik mag medisch niks meer (vanwege zwangerschap) alles al gehad. Nu pappen en nathouden met drogisterij en homeopathische middeltjes. Hier al sinds september 2023 onderweg... Als die kleine eruit is, kan ik de hele apotheek opvragen, maar nu nog even geduld. Inderdaad om te janken als je wéér wakker wordt met de fik erin 🫠
vorig jaar
Reactie op Lisaaa-
Jaa ik mag medisch niks meer (vanwege zwangerschap) alles al gehad. Nu papp ...
Vraag eens voor het orale drankje amfotericine B, of heb je dit al geprobeerd?