Hallo allemaal,
Wie weet een stevig badje die te gebruiken is onder de douche? Ik heb die van we too nu alleen die kleine is zo druk dat hij steeds wegglijd en de inzet is te klein. Douchen is hierdoor ook lastig alleen (ook zo druk). Ik ben straks alleenstaand met alleen een douche en van het zitten op de grond, hem constant vasthouden gaat m’n rug aardig naar de klote.
Ik heb een simpel badje gekocht, hema heeft ze ook. Die staat inderdaad op de grond, maar zit en speelt ze zelfstandig in terwijl ik douche. Dan ga ik naast haar zitten om haar te wassen. Wegglijden gebeurt hier niet, maar kan je zo'n antislip matjes voor gebruiken?
Okbaby van opla. Is echt ideaal. Kunnen ze al super stevig zelfstandig in zitten als ze nog niet eens kunnen zitten.
Omvallen is bijna onmogelijk en mijn zoontje vindt het werkelijkwaar fantastisch. Zoiets waarvan je niet wist dat je het nodig had, maar als je t hebt je niet meer zonder kunt.
Door eczeem max 1 keer per week. Nu door waterpokken gaat hij 2x per dag in ...
Mijn baby heeft ook eczeem. En gaat ook max 1 keer maar vind dat echt te weinig. Zeker nu met die spuitluiers/tandjes. Hoe is dat als je met havermout baddert? Is dat voor de eczeem?