11 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb een simpel badje gekocht, hema heeft ze ook. Die staat inderdaad op de grond, maar zit en speelt ze zelfstandig in terwijl ik douche. Dan ga ik naast haar zitten om haar te wassen. Wegglijden gebeurt hier niet, maar kan je zo'n antislip matjes voor gebruiken?

2 dagen geleden

Ik heb het badje van stokke xl staat ook op de grond. Hoe vaak gaan jullie kindjes in bad?

2 dagen geleden

Een wasmand! Werkt echt perfect

2 dagen geleden

Reactie op LV00

Een wasmand! Werkt echt perfect
En zo’n badzitje

2 dagen geleden

Reactie op lovelifexx

Ik heb het badje van stokke xl staat ook op de grond. Hoe vaak gaan jullie ...
Hier slechts 1x per week! Behalve als er een kots-of poepexplosie heeft plaatsgevonden, dan een keertje extra 😉.

2 dagen geleden

Badje van de IKEA werkt hier perfect! 👌🏼

2 dagen geleden

Door eczeem max 1 keer per week. Nu door waterpokken gaat hij 2x per dag in bad met havermout.

2 dagen geleden

Okbaby van opla. Is echt ideaal. Kunnen ze al super stevig zelfstandig in zitten als ze nog niet eens kunnen zitten. Omvallen is bijna onmogelijk en mijn zoontje vindt het werkelijkwaar fantastisch. Zoiets waarvan je niet wist dat je het nodig had, maar als je t hebt je niet meer zonder kunt.

2 dagen geleden

Reactie op IngieC

Okbaby van opla. Is echt ideaal. Kunnen ze al super stevig zelfstandig in z ...
Dit is perfect. Zoiets zocht ik ja

2 dagen geleden

Wij hebben een badring. Ideaal!

gisteren

Reactie op RizKam

Door eczeem max 1 keer per week. Nu door waterpokken gaat hij 2x per dag in ...
Mijn baby heeft ook eczeem. En gaat ook max 1 keer maar vind dat echt te weinig. Zeker nu met die spuitluiers/tandjes. Hoe is dat als je met havermout baddert? Is dat voor de eczeem?