5 Reacties

2 maanden geleden

Ik herken de pijnsteken bij opstaan. Als je er zorgen over hebt is navragen misschien goed. Je zorgen blijven maken geeft misschien ook stress

2 maanden geleden

Ik had dit rond de 5 weken, nu 10+ en komt het weer terug. Als ik veel loop, nies of op een bepaalde manier draai. Nagevraagd, is inderdaad bandenpijn dus ga er vanuit dat jij dit ook hebt! ☺️

2 maanden geleden

Kan ook zijn dat het puur door het draaien komt en je een spiertje verekt hebt ofzo. Los van je zwangerschap kan je natuurlijk ook pijn in je lichaam merken door tal van (onschuldige) redenen. Dingen die we vroeger als vervelend zagen of niet bij stil stonden worden nu in ons hoofd uitvergroot. Ik weet niet of dit bandenpijn is. Tot nu toe (10 weken) heb ik enkel last gehad van menstruatieachtige krampen, steekjes in mijn onderbuik en pijn aan de zijkanten van mijn onderrug.

2 maanden geleden

K had vanaf week 7+/- precies hetzelfde, bn nu 11weken (1ste kindje). Ze gaven bij mij aan dat het ook groeipijn kan zijn en door het lang zitten daarna opstaan, lopen of draaien dat het bandenpijn is. Door het ineens rekken. Afgelopen week wederom gevraagd en hetzelfde antwoord. Het kan geen kwaad zeiden ze en als het erger is of evt bloeding gelijk aan de bel trekken. Zou sws wel laagdrempelig bellen, het mag en het kan. Als jij het niet prettig vind gwn bellen, dan is alle stress en zorgen weg. Beter voor jou en de baby.

2 maanden geleden

De assistente geeft aan dat zij echt denkt dat het niks met mn zwangerschap te maken heeft omdat de zwangerschap nog steeds te laag zit en denkt dat het misschien gewoon de spieren zijn.. heb toch maar gebeld voordat ik met onrust het weekend in ga.