4 Reacties

2 maanden geleden

Heyhey, misschien een stomme vraag.. maar hoe voelt banden pijn nou eigenlijk. Waar heb jij dan bijvoorbeeld last, straalt dit meer uit naar je rug of de zijkant van je lies? Ik heb soms last van mijn onderrug maar ik weet nou niet of dit bandenpijn is. En ik heb dan wel als ik dan rust neem dan gaat het ook weer over. 😊 Ik hoop voor jou dat dit op een gegeven moment minder wordt 😌!

2 maanden geleden

Reactie op Mila99

Heyhey, misschien een stomme vraag.. maar hoe voelt banden pijn nou eigenli ...
Bandenpijn kan 40 weken op en af gaan, maar hoeft niet. Het is lastig uitleggen omdat ik denk dat dit voor iedereen anders voelt. Vind het ooj lastig te omschrijven haha. Wat jij hebt zou bandenpijn kunnen zijn maar ik weet niet wat je dan precies voelt🙈

2 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Bandenpijn kan 40 weken op en af gaan, maar hoeft niet. Het is lastig uitle ...
Haha daar heb je gelijk in! Oh joh, ik wist niet dat dat echt ook 40 weken op en af kon zijn.. ja ik zelf heb dus hele lage onder rugpijn, en dan vooral zo een krampachtige pijn. Dit is soms ook specifiek aan of de rechter of de linkerkant. En aan de zijkanten van m'n lies/baarmoeder heb ik zo nu en dan last van.. Ik denk dat dit tot 'bandenpijn' behoord, en anders zou ik het ook niet weten.. 😅 Waar heb jij dan last van,, op welke plekken?

2 maanden geleden

Reactie op Mila99

Haha daar heb je gelijk in! Oh joh, ik wist niet dat dat echt ook 40 weken ...
Dat wist ik ook niet, zei de verloskundige haha. Je zou natuurlijk altijd contact op kunnen nemen met je verloskundige, zij heeft er meer verstand van dan dat ik heb 😜 Ik heb verschillende soorten pijn, ene keer bandenpijn en andere keer pijn die ergens anders vandaan komt, die ik niet kan uitleggenomdat het ingewikkeld is 🙈