25 Reacties

2 maanden geleden

Hii, ik heb hier ook last van! Ik ben vandaag ook 6+2😁 Heb je ook last gehad van soortgelijke menstruatie krampen? Dat had ik namelijk al bij 4/5 weken, maar schijnt ook normaal te zijn 😅

2 maanden geleden

Reactie op Feb202526

Hii, ik heb hier ook last van! Ik ben vandaag ook 6+2😁 Heb je ook last geh ...
Oh ik heb daar ook zo'n last van die menstruatie krampen ! Maar hoort er indd bij te horen

2 maanden geleden

Reactie op Sammieej22

Oh ik heb daar ook zo'n last van die menstruatie krampen ! Maar hoort er in ...
Oh fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

2 maanden geleden

Reactie op Feb202526

Hii, ik heb hier ook last van! Ik ben vandaag ook 6+2😁 Heb je ook last geh ...
Inderdaad zoals menstruatiekrampen maar dan richting de lies🥲 het duurt zooooo lang tot mijn eerste echo 12 juli! Wanneer heb jij je eerste echo?

2 maanden geleden

Ik ook vandaag 6+2, en bij begon het al bij 4 weken zo! Het schijnt normaal te zijn 🤗 En zijn er dames die ook menstruatiekrampen krijgen? Kortdurend maar wel vaker op de dag? Vooral in de nacht..

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Oh fijn om te horen dat ik niet de enige ben!
Nee ik ben nu 6 +3 en 18 juli de eerste echo pas

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ik ook vandaag 6+2, en bij begon het al bij 4 weken zo! Het schijnt normaal ...
Ja heel vervelend ik ook 6+3 volgens de verloskundige komt dat omdat je lichaam dan ontspant en rust iets warms op je buik dat werkt wel bij mij misschien bij jou ook !

2 maanden geleden

Reactie op Sammieej22

Ja heel vervelend ik ook 6+3 volgens de verloskundige komt dat omdat je lic ...
Ga ik proberen dankjewel🤗 vind af en toe ook wel gewoon eng alsof je net ongesteld gaat worden.. maar volgens mij schijnt t normaal te zijn door dat je baarmoeder ook groeit las ik op internet haha

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ga ik proberen dankjewel🤗 vind af en toe ook wel gewoon eng alsof je net o ...
Ja klopt dat zei ze ook tegen mij ik maak me ook vaak zorgen duurt meestal een kwartiertje en dan zakt het weer mijn partner wrijft op me rug ook dat werkt ontspannend succes wijfie x!

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ik ook vandaag 6+2, en bij begon het al bij 4 weken zo! Het schijnt normaal ...
Ik ben 7 weken. Herken dit. Heb vanaf begin al. Hoort bij begreep ik.

2 maanden geleden

Reactie op Sammieej22

Ja klopt dat zei ze ook tegen mij ik maak me ook vaak zorgen duurt meestal ...
Precies bij mij ook kwartiertje ongeveer en dan is het gelukkig weer weg! Bedankt voor je tips🌺🤗

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Inderdaad zoals menstruatiekrampen maar dan richting de lies🥲 het duurt zo ...
Ja ik heb precies hetzelfde! pfff duurt echt mega lang he😩 Ik heb die van mij pas 19 juli… dus moet nog langer wachten. Maar ik kan niet meer wachten.. Wil zo graag weten of alles oke is..🤞🏼

2 maanden geleden

Net weer even voorover geklapt van de pijn toen ik moest niezen. Herken uit mn vorige zwangerschap nog de pijnlijke steken die dat oplevert. Begint naar mijn idee deze keer eerder dan toen

2 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Net weer even voorover geklapt van de pijn toen ik moest niezen. Herken uit ...
Oh damn dat is schrikken! Maar las dat het met niezen en hoesten vaak voorkomt. Hoeveel weken ben je nu zwanger? 😊

2 maanden geleden

Ik had t toen ik net positieve test had beetje maar nu rond 6 weken opeens ook weer meer aanwezig. Hele dag steekjes in mn linker en rechter zijkant. Denk waar ik denk dat mn eierstok zouden zitten maar geen idee. Wel t idee dat t nu dus wat erger is maar heb zelf bedacht dat dat komt doordat t hartje nu klopt en de baby dan sneller groeit 😇

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ik had t toen ik net positieve test had beetje maar nu rond 6 weken opeens ...
Heb je al een eerste echo gehad of ben je ook nog ongeduldig aan het wachten? Kan idd te maken hebben met het hartje en snelle groei!

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Heb je al een eerste echo gehad of ben je ook nog ongeduldig aan het wachte ...
Gister net mn eerste echo gehad met mooi kloppend hartje :) dus dat stelt wel wat gerust ook qua pijntjes

2 maanden geleden

Dit is heel normaal gelukkig. Ik heb er sinds week 4 al last ban. Nu 7+3 en het begint wat minder te worden

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Gister net mn eerste echo gehad met mooi kloppend hartje :) dus dat stelt w ...
Wat fijn!! Gefeli😊

2 maanden geleden

Ja hier nu 6+2 en heb ook bandenpijn wat ik meer als zeurend ervaar menstruatie krampjes heb ik wel gehad toen ik ongeveer 4 weken was nu niet heel veel last van momenteel. Ik mag 11 juli komende donderdag voor mijn echo lijkt een eeuwigheid te duren pfff