8 Reacties

4 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd馃崁馃┓馃挋 en ik snap je onrust .. hele dikke knuffel

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Allereerst gefeliciteerd馃崁馃┓馃挋 en ik snap je onrust .. hele dikke knuffel
Dankjewell 馃檹馃徏鈾ワ笍

4 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Wij ook onze dochter verloren maar dan met 21+6. Merk dat ik veel test drang heb momenteel. Om maar te weten dat het nog goed zit. We kunnen alleen maar hopen dat het deze keer goed blijft gaan 馃崁

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik snap je helemaal. Wij ook onze dochter verloren maar dan met 21+6. Merk ...
Aah jeejtje wat was de reden dat je je dochter al zo snel moest laten gaan.. 馃槶

4 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Aah jeejtje wat was de reden dat je je dochter al zo snel moest laten gaan. ...
Mijn vliezen braken spontaan bij 21+5, door een infectie bleek achteraf. Diezelfde nacht werd de nog geboren. Mag ik vragen wat er bij jou is gebeurd?

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Mijn vliezen braken spontaan bij 21+5, door een infectie bleek achteraf. Di ...
Ik had een blaasontsteking waardoor mijn vliezen zijn gebroken met 20 weken. En ze is met ,22.5 weken geboren

4 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Ik had een blaasontsteking waardoor mijn vliezen zijn gebroken met 20 weken ...
Oh dan hebben we echt hetzelfde verhaal, alleen met een andere termijn. Hier dus een infectie in de vliezen en navelstreng, maar vermoedelijk begonnen door de blaasontsteking, gezien ik die ook bleek te hebben achteraf. 'gelukkig' was het hier domme pech en hebben ze 眉berhaupt een oorzaak gevonden. Voor deze zwangerschap zou ik van week 16-36 aan de progesteron gaan om vroeggeboorte zo goed als het kan te voorkomen, en extra controles van de baarmoederhals / evt cerclage als het nodig is. En ik mag in ieder geval ieder trimester laten checken op blaasontsteking (ook als ik geen klachten heb). Want die had ik de vorige keer ook niet. Dus dat geeft me persoonlijk wel wat rust dat er alles aan gedaan wordt om herhaling te voorkomen. Hopelijk mag het voor jou ook goed aflopen deze keer!

4 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Ik had een blaasontsteking waardoor mijn vliezen zijn gebroken met 20 weken ...
Lijkt me wel moeilijk dat ze dan zo lang nog is blijven zitten, maar toch niet lang genoeg. Hier had ze twee weken moeten blijven zitten voordat ze haar konden helpen, maar helaas kwam ze diezelfde nacht al